تربت جام -ورودی جاده تربت جام - نصر آباد و بلعکس به عنوان یکی از مسیر های ترانزیت بین المللی و نقطه اتصال تربت جام به افغانستان بوده وسالهاست بار ترافیکی تریلرها و کامیون های سنگین و خودروهای مسافری را به دوش می کشد اما با وجود تمامی مخاطرات مسئولان در احداث طرح کنارگذار ناتوان ماندند.

پروژه ای با حرکت لاک پشتی/مسئولان در طرح «کنارگذر» نصرآباد زمینگیر شدند

 به گزارش قدس آنلاین، این محور به دلیل نداشتن  کنار گذر سالهاست به بستری برای حوادث تبدیل شده است اما به رغم گذشت۱۲ سال از تصویب طرح کنار گذر نصرآباد و گذشت ۶سال از آغاز تعریض مبادی ورودی هیچ کدام از آنها محقق نشده است .

پروژه ای با حرکت لاک پشتی دارد

به گزارش قدس آنلاین، یک بازنشسته در این رابطه م یگوید: متاسفانه طرح کنار گذر  به علت تعلل وعدم جدی بودن مسئولان وعدم همکاری تعدادی انگشت شمار از مالکین اراضی که کنار گذر از اراضی آنها عبور می کند تاکنون اجرا نشده است وخوشبین بودیم که با تعریض کردن ورودی ها حجم حوادث کاهش خواهد یافت اما این پروژه با گذشت ۶سال حرکت لاک پشتی دارد.

توکلی تصریح کرد: از محدود قسمت هایی از جاده مشهد-تربت جام که دوطرفه هست مسیر ورودی وخروجی نصراباد است و در این مسیر کم عرض حرکت ماشین الات کشاورزی تردد کشاورزان با موتور سیکلت حجم حوادث مرگبار آن را افزایش داده است.

تعلل در اجرای این پروژه غیر قابل قبول است

 حامد قربانی بخشدار نصرآباد نیز تعلل در اجرای این پروژه را غیر قابل قبول عنوان کرد وگفت: اجرای این طرح پروژه ای بوده که باید در سالیان گذشته شروع می شده که متاسفانه هنوز به سرانجام نرسیده وفرماندار شهرستان ونماینده مردم در مجلس رایزنی های جدی برای جذب اعتبار وتکمیل آن داشته اند.

اجرای پروژه های راه سازی در این مسیرخیلی کند است

یکی از اعضای شورای شهر نصرآباد نیز یادآور شد: در سال های اخیر به علت افزایش عبور خودروهای سنگین، ترانزیت کالا و تردد اتباع کشور همسایه افغانستان، شلوغی این محور چند برابر شده است، در حالی که اجرای پروژه های راه سازی در این مسیرخیلی کند است.

علی اکبر ناظری تصریح کرد:در مبادی ورودی شهر نصرآباد از سمت فریمان و تربت جام که هنوز مسیرها دو طرفه است و به علت تردد ماشین آلات کشاورزی و موتورسیکلتها طی ماه های اخیر چندین حادثه منجر به فوت در این مسیر ۵ کیلومتری روی داده است

کمربندی نصر آباد نیازمند اعتبار است

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تربت جام بر ضرورت تسریع در تعریض ودوبانده کردن ورودی های نصرآباد با توجه به حجم زیاد حوادث رانندگی این قسمت از جاده تاکید کرد و گفت: در سال ۹۴ عملیات پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار بودهاست و به طور کلی ابنیه فنی محور از دو طرف تعریض وعملیات خاکی  ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

جواد نژادی پورتصریح کرد: این پروژه بدون اعتبار و به صورت امانی شروع شده است وتکمیل کارهای باقیمانده نیز در گرو تامین اعتبار است که در صورت تامین وتخصیص لازم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.