اهواز- مدیر درمانگاه شبانه روزی شهرداری اهواز گفت: درمانگاه شبانه روزی شهرداری این شهرستان بااعتبار ۴۲۰میلیون تومان از منابع شهرداری بهسازی و نوسازی و امروز صبح به بهره برداری رسید.

درمانگاه شبانه روزی شهرداری اهواز افتتاح شد

کورش سبزعلی در حاشیه مراسم بهره برداری از این درمانگاه در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین بابیان اینکه این بهسازی و نوسازی از آبان ماه سال گذشته شروع شده است اظهار کرد: درمانگاه شبانه روزی شهرداری اهواز امروز در یک طبقه و دارای ۱۱اتاق پزشک و اورژانس راه اندازی شد.

وی افزود: این درمانگاه دارای کلنیک داخلی، ارتوپدی، پوست و مو، جراحی عمومی، کودکان، زنان وزایمان، چشم پزشکی، گوش و حلق وبینی و دندانپزشکی آماده خدمات رسانی به پرسنل شهرداری و برای عموم مردم نیز آزاد است.
مدیر درمانگاه شبانه روزی شهرداری اهواز با اشاره به اینکه درمانگاه با اعتبار۴۲۰ میلیون تومان جهت بهسازی و نوسازی و تجهیزات پزشکی هزینه شده است، گفت: در حال حاضر ۱۰پرسنل مشغول فعالیت هستند و امکان افزایش نیرو به جهت ارائه خدمات دهی بیشتر خواهد بود.
سبزعلی تفاوت این درمانگاه را با سایر درمانگاه های مرکزیت آن در بازار، راحت بودن تردد شهرستانی ها، اتباع بیگانه و سرویس دهی به کلیه پرسنل و عموم مردم عنوان کرد و افزود: تمامی بیمه ها می توانند با عقد قرارداد از خدمات درمانی این درمانگاه شبانه روزی استفاده کند و همچنین اکنون بیمه تامین اجتماعی در این درمانگاه پذیرش می شود.
مدیر درمانگاه شبانه روزی شهرداری اهواز از افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهرداری اهواز در منطقه امانیه این شهرستان تا دوماه آینده خبر داد و اظهار کرد: این درمانگاه با تجهیزات و کلینک های پیشرفته به پرسنل و مردم خدمات دهی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.