۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 528035

مهاجم جوان موناکو اظهار کرد گلی که وارد دروازه جانلوییجی بوفون کرده بی‌ارزش بوده است.

واکنش ام باپه پس از گلزنی مقابل بوفون

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اکیپ، موناکو با باخت دو بر یک برابر یوونتوس نتوانست جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. شاگردان لئوناردو یاردیم که شگفتی‌ساز فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا بودند، در دیدار رفت برابر یوونتوس با دو گل تن به شکست دادند تا با شکست دو بر یک در دیدار برگشت، در مجموع با نتیجه‌ چهار بر یک از صعود به فینال بازمانند.

کیلیان ام‌باپه توانست تک گل تیمش را وارد دروازه جانلوییجی بوفون کرد، بعد از بازی گفت‌: با نهایت توان و آمادگی برابر یوونتوس به میدان رفتیم. همه توان خود را گذاشتیم که شکست دیدار رفت را جبران کنیم اما تلاش ما فایده نداشت و بازهم باختیم.

او ادامه‌ داد: از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم اما به خود افتخار می‌کنیم. سربلند حذف شدیم. گلی که به بوفون زدم، بی‌ارزش بود چراکه باعث صعود ما نشد. دلیلی ندارد احساس پشیمانی و یا ناراحتی کنم. عملکرد ما در لیگ قهرمانان اروپا فراتر از انتظار بود. تجربه زیادی به دست آوردیم و بدون شک فصل بعد قوی‌تر در این رقابت‌ها ظاهر خواهیم شد. درس‌های زیادی گرفتیم که در آینده به درد ما خواهد خورد.

ام‌باپه بعد از درخشش در موناکو با پیشنهادهای زیادی مواجه شده و این احتمال زیاد است که در تابستان با رقم بالایی موناکو را ترک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.