۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 528043

مهاجم اتلتیکو مادرید با انتشار ویدئویی به جبران نتیجه‌های تاریخی اخیر اشاراه کرد و به همین خاطر به شکست رئال مادرید در دیدار برگشت باور دارد.

باور عجیب گریزمان برای پیروزی مقابل رئال مادرید!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از موندو دپورتیوو، اتلتیکومادرید امشب (چهارشنبه) در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ویسنته کالدرون به مصاف رئال مادرید می‌رود.

قرمز و سفیدپوشان در بازی رفت با سه گل مغلوب شدند اما به جبران نتیجه‌ باور دارند. آخرین بازیکنی که به این موضوع اشاره کرد، آنتوان گریزمان بود. مهاجم اتلتیکو یک ویدئو در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و نشان داد اتلتیکو می‌تواند برابر رئال مادرید نتیجه‌ را جبران کند.

او با تصاویری از جبران نتیجه‌های فوق العاده یوسین بولت، کلیولند کاوالیرز و پاتریوتس که در ژانویه ۲۰۱۷ به دست آمد، این موضوع را نشان داد. نوشته‌هایی هم در میان این تصاویر دیده شد. آن‌ها را نیز دیوانه می‌خواندند که توانستند به نتیجه مورد دلخواه خود برسند. اگر ما قبلا این کار را انجام دادیم، چرا نتوانیم آن را به دست آوریم. تنها روش دستیابی به آن باور داشتن است. اتلتیکو به پیش.

در ادامه تصاویری از پیروزی چهار بر صفر اتلتیکو برابر رئال مادرید دیده شد که این پیروزی دو سال پیش به دست آمد. اکنون این نتیجه‌ برای صعود به فینال لازم است. ویدئو با تصویر دیگو پابلو سیمئونه که خوشحالی پس از گل را جشن می‌گیرد، ادامه پیدا می کند و در پایان تصویر خوشحالی پس از گل گریزمان دیده می‌شود.

مهاجم فرانسوی به جبران نتیجه‌ باور دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.