اهواز- شهردار کلانشهر اهواز عنوان کرد: یکی از بزرگترین دغدغه های پرسنل این شهرداری با راه اندازی  درمانگاه شبانه روزی برطرف شده است.

بزرگترین دغدغه های پرسنل شهرداری با راه اندازی درمانگاه شبانه روزی برطرف شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید خلف موسوی صبح امروز درحاشیه افتتاح در مانگاه شبانه روزی شهرداری اهواز در جمع خبرنگاران بااشاره به اینکه خانواده بزرگ شهرداری اهم از کارکنان قرارداد، پیمانی و رسمی ۴ هزار و ۳۰۰ نفر هستند اظهار کرد: در جهت سلامت و بهداشت مجموعه بزرگ شهرداری این شهرستان به صورت شبانه روزی با تجهیزات پیشرفته  و تخصصی راه اندازی شده است.

وی افزود: درمانگاه دارای کلینک هایی از جمله داخلی، عمومی، گوش وحلق وبینی، دندان پزشکی، چشم پزشکی، ارتوپدی، اورژانس، زنان و زایمان، کودکان، پوست و مو، جراحی عمومی می باشد وهمچنین اعتباربهسازی و نوسازی این درمانگاه ۴۲۰ میلیون تومان از منبع اعتباری شهرداری صورت گرفته است.

شهردار کلانشهر اهواز در ادامه از راه اندازی ساختمان درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی دیگر شهرداری در منطقه امانیه اهواز خبرداد و بیان کرد: این درمانگاه نیز همچون درمانگاه شبانه روزی برای پرسنل شهرداری و عموم مردم آزادخواهد بود.

 موسوی بابیان اینکه درمانگاه شبانه روزی در مرکزیت شهر قرار دارد، اظهار کرد: جهت تردد آسان مردم نیز پارکینگ های بزرگ طالقانی و رفاه واقع در بلوار شهید فهمیده نادری در حال آماده سازی تکمیلی هستند.

وی در خصوص تبلیغات انتخابات نامزدهای شورای شهر گفت: به تمامی مناطق شهرداری اهواز ابلاغ شده که مکان هایی جهت نصب پوستر، عکس، بنر مشخص کنند و همچنین از تمامی نامزدهای شرکت خواستاریم فقط در این مکان ها نیز تبلیغات خود را نصب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.