بجنورد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان شمالی گفت: یکی از تاکیدات مهم کارگروه رفع موانع تولید توقف صدور اجراییه برای تمام واحدهای تولیدی است.

صدور اجراییه برای واحدهای تولیدی متوقف می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ محمود دلپسند در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: اقدامات تمام بانک ها و موسسات برای هر نوع پرداختی چه در زمان گذشته و چه در زمان حال نباید برای یک واحد تولیدی منجر به صدور اجراییه شود بلکه چنین مواردی در گام نخست باید در کارگروه رفع موانع تولید استان مطرح شود و اگر ادامه آن به مصلحت بوده فرآیند مرتبط اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: اجراییه صادر شده از بانک برای واحد تولیدی دیگر متوقف شده و باید به نرخ روز، وثایق مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته ومتناسب با واثیق باقی مانده سرمایه در گردش داده شود تا این واحد تولیدی بتواند به چرخه تولید بازگردد.

دلپسند یادآور شد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی، شکل گرفته که تاکنون برای مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی استان تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

گفتنی است: در این کارگروه به درخواست تعدادی از واحدهای تولیدی استان رسیدگی و تصمیماتی در جهت رفع موانع و مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.