نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ۱۴ میلیارد دلار که هیچ، در پرونده‌ای که براساس فساد منعقد شده، حتی یک دلار هم به کسی نخواهیم داد و ان‌شاءالله حقوق ملت را با اقتدار حفظ خواهیم کرد.

 در دولت "کار و کرامت"با افراد فاسدی که خسارت کرسنت را تحمیل کرده‌اند، برخورد می کنیم

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: در موضوع کرسنت، ما یک کلمه گفتیم «به مردم آدرس غلط می‌دهند.» کنسرت را مطرح می‌کنند تا کرسنت‌ها فراموش شود.

وی افزود: «آن آقا گفته که "موضوع خسارت ما در کرسنت ۱۴ میلیارد دلار نیست و در حال رسیدگی در لاهه است! "  خب من که اساساً از عدد و و رقم صحبتی نکرده بودم!»

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اکنون دو سؤال مطرح است، گفت: «اول اینکه بالاخره در این پرونده، رسیدگی‌های قضائی مفصلی صورت گرفته، رأی بدوی صادر و قطعی شده، دیوان عالی کشور هم رفته و بنده هم در زمان قوه قضائیه خودم مصاحبه کردم و در بخش اول پرونده، ۸ نفر محکوم شدند. خب این آقایان چرا افراد محکوم به انفصال از خدمات دولتی را مجدداً به کار گرفتند؟ این حرکات، با شعار "مبارزه با فساد" سازگار نیست.»

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی اضافه کرد: «حالا درخواست توقف اجرای حکم قضائی می‌کنند تا با مذاکره مسئله را حل کنند!»

وی با طرح سؤال دوم، گفت: «سؤال دوم این است که چرا دو طرف متهم در این پرونده، با هم مذاکره می‌کنند؟ معلوم است که نتیجه نمی‌دهد؛ البته ما در دولت "کار و کرامت"، برخورد با افراد فاسدی را که این خسارت را به کشور تحمیل کرده‌اند پیگیری می‌کنیم و تیمی قوی، سالم و دیپلماتیک برای پیگیری این کار، خواهم گذاشت.»

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ۱۴ میلیارد دلار که هیچ؛ در پرونده‌ای که براساس فساد منعقد شده، حتی یک دلار هم به کسی نخواهیم داد و ان‌شاءالله حقوق ملت را با اقتدار حفظ خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.