بیرجند- دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت:۵۵۲هزار و ۲۸۸ نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

۵۵۲ هزار نفر در استان خراسان جنوبی رای می دهند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند ، علی جزندری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد ۱۵ هزار و ۹۲۶ نفر برای اولین بار رأی خواهند داد.

وی تعرفه های توزیع شده برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان را یک میلیون ۴۲۵ هزار تعرفه اعلام کرد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه انتخابات شوراها در ۲۷ شهر ۹۰۸ روستای بالای ۲۰ خانوار برگزار می شود اظهار داشت:۴۷۲ شعبه سیار و ۴۲۵ شعبه ثابت هم رأی های مردم را در این استان جمع آوری می کند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود:از این تعداد شعبه های روستایی ۶۲۶ مورد است که ۴۵۱ شعبه سیار و ۱۷۵ شعبه ثابت است.

جزندری با بیان اینکه شعبه های شهری ۲۷۱ مورد بوده که ۲۱ شعبه سیار و ۲۵۰ شعبه ثابت است گفت:همچنین ۹۲ شعبه الکترونیکی در شهر بیرجند برای انتخابات شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از فردا تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز می شود به نامزدها و طرفدارانشان توصیه کرد طبق قانون تبلیغات آنها باشد و در چارچوب اختیارات و از دادن شعارهای تفرقه انگیزانه و تقسیمات کشوری پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.