جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رئیس جمهور منتخب باید جایگاه و نقش نیروهای مسلح در امنیت، عزت و اقتدار ملی را درک کند.

رئیس جمهور منتخب باید جایگاه نیروهای مسلح در امنیت، عزت و اقتدار ملی را درک کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمد حسنی بعدازظهر امروز در همایش سیاسی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات 29 اردیبهشت از جهات گوناگون از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: قانونمند  و سالم برگزار شدن  و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای مهم‌ترین عرصه انتخابات است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات، نظام را در مقابل ترفندها بیمه می‌کند تاکید کرد: شرکت در انتخابات علاوه بر حفظ امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی خنثی سازی تهدیدات دشمنان در پی دارد.

حسنی با اشاره به اینکه ملت ایران از تهدیدات آمریکا و ایادیش هراس ندارد گفت: ایران کشوری است که مردمش پرورش یافته مکتب عاشورا و امام حسین (ع) هستند و تهدیدها و موشک‌ها هیچ اثری در عظم ملت ما ندارد.

وی شرکت در انتخابات را از واجب عینی خواند و افزود: حضور همگانی در انتخابات یک وظیفه الهی است که رهبر معظم انقلاب و همه‌ مراجع عظام تقلید بر آن تأکید ویژه دارند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر نقش مهم نیروهای مسلح در نظام اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید جایگاه و نقش نیروهای مسلح در امنیت، عزت و اقتدار ملی را درک کند و به دور از نگاه حاشیه‌ای به نیروهای مسلح، ارتش این دژ نفوذ ناپذیر را به‌عنوان پناهگاهی امن برای مردم بداند.

امیر دریادار امینی فرمانده پایگاه دریایی بوشهر نیز حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را یک تکلیف واجب، ادای دین به امام و شهدا و امری برای مشروعیت بخشیدن به نظام دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.