۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
کد خبر: 528306

با پیشروی نیروهای عراقی در مناطق مختلف موصل، راهی جز خودکشی برای عناصر داعش باقی نمانده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط نوشت در حالی که نیروهای عراقی  در غرب موصل، داعش را در تنگنا قرار می دهند، خودکشی به آخرین گزینه این گروه تروریستی تبدیل شده است که ناامیدانه برای جلوگیری از پیشروی نیروهای امنیتی که چند روز پیش، جبهه جدیدی در محور شمالی کرانه غربی موصل گشوده اند، تلاش می کند.  

سرلشکر شاکر جودت، فرمانده پلیس فدرال عراق در گفتگو با الشرق الاوسط گفت: «نیروهای ما روز گذشته کنترل کامل آپارتمان های منطقه الهرمات را به دست گرفتند و یگان های واکنش سریع و لشکر زرهی وارد منطقه الهرمات دوم شدند.»

وی افزود: «قدرت دفاعی تروریست ها از بین رفته و آنها  به فرار روی آورده اند   وما با استفاده از توپخانه و حمایت پهپادها، تروریست هایی را که فرار می کنند، تحت تعقیب وخودروهای آنها را هدف قرار می دهیم.»

از سوی دیگر، سرهنگ عبد الرحمن الخزعلی، مسئول اطلاع رسانی نیروهای پلیس فدرال گفت: ده ها تن از نیروهای مسلح داعش در درگیری ها به هلاکت رسیدند و اجسادشان همچنان در خیابان ها و داخل کوچه ها مانده است.

الخزعلی افزود: «با پیشروی نیروهای ما در منطقه الهرمات به سمت محله الاقتصادیین، ده ها تن از عناصر داعش به داخل این محله فرار کردند. این در حالی است که داعشی های دیگر تلاش کردند بین آوارگان مخفی شوند، اما نیروهای ما در کمین آنها نشستند.»
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.