سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از تراکتوری‌ها حلالیت می‌طلبم، شاید مدیرعامل و اعضای میات مدیره بخواهند مربی جدیدی را بیاورند تا بهتر کار کند.

امیر قلعه نویی با تراکتورسازی ها خداحافظی کرد

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل نفت تهران، گفت: حادثه ناگوار معدن گلستان را تسلیت می‌گویم امیدوارم این عزیزانی که در چند سال اخیر جزو دولتمردان بودند،‌این مسائل را لحاظ کنند و به فکر مردم باشند. در این هفته چیزی که مهم نبود مردم بودند. اگر آقایان چند درصد به شعارهایی که در این مدت می‌دهند عمل کنند، وضعیت خیلی بهتر می‌شود و دیگر اتفاقاتی مثل حادثه پلاسکو و اتفاقاتی که در شرق و غرب می‌افتد رخ نمی‌دهد.

وی ادامه داد: امیدوارم دولت جدید فقط شعار ندهد و به فکر مردم باشد. همچنین به خاطر صعود نماینده‌های ایران به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اسیا تبریک می‌گویم. ذوب‌آهن هم شایستگی صعود را داشت.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: جا دارد از همه عزیزان حلالیت بطلبم. در این مدتی که در تیم کار می‌کردم، کادر فنی کاملاً همدل بودند و شرمنده تک تکشان هستم. کادر پشتیبانی هم همه خوب بودند. مردم و رسانه‌های محلی باید از آنها تشکر کنم. آنها در همه شرایط با ما بودند. من فکر می‌کنم آنچه شایسته مردم آذربایجان و تیم خوب تراکتورسازی بود به آن نرسیدیم. همه می‌گویند اولی‌ها جزو اولی‌ها هستند اما من می‌خواهم یک کلمه هم به آن اضافه کنم و بامعرفت‌ها اولی‌ها هستند.

وی افزود: درست است که در دو سه سالی که در تبریز بودم، با من بدرفتاری شد. با این حال یقین دارم تبریزی‌ها و آذری‌ها معرفتی هستند. مردم خوب و شریفی آذربایجان دارد، اما کمبودهایی داشتیم. در اوایل زمین تمرین نداشتیم. وقتی به اصفهان و نصف جهان رفتم، افسوس خوردم که چرا این ورزشگاه و چمن خوب در تبریز نیست. و یادگار چنین وضعیت چمنی ندارد. امیدوارم مردم آذربایجان به آنچه استحقاقش را دارند برسند. من هم اگر به کسی تشری زدم از آنها حلالیت می‌خواهم و من مثل پدر برای تیم بودم.

وی افزود: نفت تیم خوبی است و کادر فنی خوبی دارد،‌ امیدوارم هوا و زمین اجازه بازی خوب را بدهد. با افتخار به خرمشهر آمدیم. این شهر می‌توان نماد ایران شود، ما نه نامه زدیم و نه اعتراضی به برگزاری بازی در اینجا داشتیم. اعتقاد دارم برای خوزستان و خرمشهر کاری نشده است. سال 81 اینجا حضور داشتم و تا به الان فقط یک پل ساخته‌اند. اگر پول یک روز نفت را به اینجا اختصاص دهند همه مشکلات حل می‌شود. شما امکانات کشورهایی مثل قطر که در حوزه خلیج فارس حضور دارند را ببینید، ورزشگاهی که من در قطر در آن بازی می‌کردم، شبیه ورزشگاه منچستر شده است. تازه می‌خواهند آن را خراب کنند و یک ورزشگاه جدید بسازند. محل تمرین روز گذشته را که دیدم نسبت به این مسئله حسرت خوردم. در خوزستان آدم‌های بزرگی حضور دارند و باید این مشکلات حل شود.

قلعه‌نویی در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط بازی جام حذفی با سایر مسابقات متفاوت است. ما از بی‌یاری لطمه خوردیم و با سختی کارمان را پیش بردیم. بازیکنان ما پا پس نکشیدند. کارهای تاکتیکی کردیم و می‌دانیم نفت تهران بازی مستقیم می‌کند و روی شروع مجددها برنامه دارد. باید ارتباط خط هافبک و حمله این تیم را قطع کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه دلیل حلالیت خواستن‌ات این بود که این بازی آخرت در تراکتورسازی است، گفت: شاید این باشد، اما آقای کیانی و آنهایی که با من کار کردند می‌دانند که من هم در نیم فصل و هم قبل از سال نو حلالیت گرفتم. هفته قبل هم حلالیت خواستم. کار ما فراز و نشیب دارد. وظیفه خودم می‌دانستم حلالیت بخواهم. فوتبال همین گونه است هیأت مدیره و مدیریت باشگاه شاید بخواهند تصمیم نو و جدیدی بگیرند تا تیمشان از وضعیتی که دارد، بهتر شود. آقای کیانی گفت ما سوم شدیم اما باید بگویم با توجه به شرایطی که داشتیم ایثار کردیم و سوم شدیم. ما برنامه‌ای ریخته بودیم با سروش و بدون سروش رفیعی، بعد از جدایی سروش نفراتی مدنظر ما بودند که جذب کردیم، اما 4 بازیکن از تیم ما جدا شدند. سینا عشوری مصدوم شد، ادینهو رفت. وقتی از یک تیم یک بازیکن جدا می‌شود در کار تیم تأثیر می‌گذارد، زمانی که کامیابی نیا در پرسپولیس نبود تیم سکته کرد. ما هم در چند بازی بازیکنانمان را نداشتیم، کیانی نبود که به تیم لطمه خورد و نتیجه نگرفتیم. سومی تراکتورسازی می‌توانست دومی هم باشد ما بهترین تیم خارج از خانه بودیم. زمین مسابقه نداشتیم، وقتی زمین آماده شد و قرار شد تماشاگران بیایند که محروم شدیم. با همه این کم و کاستی‌ها ایثار کردیم و سوم شدیم.

قلعه‌نویی در مورد لیست تیم ملی گفت: من هنوز لیست را ندیده‌ام، اما کسی که مسئولیت فنی دارد حق انتخاب با اوست. با این حال من فکر می‌کنم در تیم ما هم بازیکنانی بودند که شایسته انتخاب شدن بودند،‌ اما اینکه چرا انتخاب نشدند، مسئولیتش با کادر فنی است.

سرمربی اسبق استقلال در مورد انتشار فیلم ایمان موسوی بازیکن اسبق استقلال اظهار داشت: من فیلم را ندیده‌ام ولی شنیده‌ام که چه چیزهایی گفته است. بازهم به همان کلمه می‌رسیم که عزت و ذلت دست خداست. آنهایی که در استقلال بودند و کارهایی کرده‌اند، یک روز حقایق را به مردم می‌گویند. اگر نگویند، حال و روز خوبی نخواهند داشت. برخی هم چند سال گذشته حرف‌های بی‌ربطی زدند که در شأن و شخصیت خود و خانواده‌شان بود. بروید و ببینید حال و روزشان را ببینید، حال و روز خانواده‌شان را ببینید، ببینید که حال و روز خوبی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.