ساری- رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در مازندران از تعطیلی ۱۷ هزار کارخانه در دولت یازدهم خبر داد.

۱۷ هزار کارخانه در دولت یازدهم تعطیل شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمود نبویان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی از رشد واردات در دولت روحانی انتقاد کرد و گفت: ۶۰ درصد صنایع کوچک خوابیده است و هیچگونه تولیدی ندارند.

وی با اشاره به اینکه رکود و بیکاری موجود در جامعه نگران کننده است، افزود: این میزان بیکاری به خانه های مردم منتقل شده و معیشت خانواده ها را دچار مشکل کرده است.

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در مازندران در پاسخ به سوال قدس در رابطه با فضای ناسالم تبلیغات و رقیب هراسی در اردوگاه اصلاح طلبان یادآور شد: رقیب هراسی یکی از بداخلاقی های صورت گرفته در انتخابات فعلی است و دولت به خاطر نگران بودن از فضای موجود به دروغ متوسل شد تا ذهن افکارعمومی را به سمت خودشان بکشاند.

دولت یازدهم پرهزینه است

حجت الاسلام نبویان با بیان اینکه دولت یازدهم، دولت ناکارآمد و پرهزینه می باشد، تاکید کرد: هزینه های جاری دولت روحانه به بیش از سه برابر افزایش یافته است.

وی با انتقاد از سفرهای پرهزینه دولت، اختلاف طبقاتی موجود در جامعه را ناشی از توزیع ناعادلانه ثروت و بی عدالتی در زمینه های مختلف در کشور خواند و گفت: متاسفانه یک عده خاص به رانت دسترسی داشته و از این مساله سوء استفاده می کنند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک ها تسهیلات نابرابر به مشتریان شان می دهند، اضافه کرد: فاصله دهک پایین به بالا از یک به ۱۷ در دولت دهم به یک به ۴۴ در دولت روحانی رسیده است.

حجت الاسلام نبویان با اعلام اینکه جمهوری اسلامی مسولین پاکدست و دلسوز می خواهد، اضافه کرد: وزرایی که بیش از یکهزار میلیارد تومان سرمایه دارد، مشکلات مردم را درک نمی کنند و قادر به حل آن نیستند.

برجام خسارت محض است

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی در مازندران دولت روحانی را قانون گریز خواند و گفت: متاسفانه برجام و توافق نامه ها قبل از تصویب در اختیار مجلس قرار نگرفت درحالیکه طبق قانون، توافق های بین المللی قبل از امضا باید به تصویب مجلس برسد.

حجت الاسلام نبویان برجام را خسارت محض دانست و یادآور شد: همه جا را تخته کردیم و هزاران متخصص بیکار شدند درصورتی که هیچ چیز دست مان را نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه این دولت در شان ملت نیست، افزود: دولت باید نقدینگی واحدهای تولیدی را تامین و با سرریزکردن نقدینگی به بستر تولید، کارخانجات را احیا کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جناب روحانی، رقبا را طرفدار دیوارکشی و اعدام می خوانند درحالیکه در ۲۴ تیر ۵۹ در روزنامه اطلاعات گفتند: «برای عبرت سایرین اعدام ها در محل نمازجمعه و دانشگاه ها صورت گیرد».

دولت روحانی پوپولیسم ترین دولت بعد از انقلاب

حجت الاسلام نبویان دولت روحانی را پوپولیسم ترین دولت بعد از انقلاب خواند و گفت: دولت یازدهم امنیتی ترین دولت را تشکیل داده است.

وی به دولت ۸۰ درصد نمره منفی داد و اظهار کرد: اگر با اغماض به فعالیت های دولت نگاه کنیم شاید بتوانیم ۲۰ درصد نمره مثبت دهیم.

حجت الاسلام نبویان در پایان با اشاره به اینکه مردم دولت التماسی نمی خواهند، تاکید کرد: دولت باید اقتدار داشته باشد و در برابربیگانگان سر تسلیم فرود نیاورد.

در این نشست قرار بود مسولان ستادهای کاندیدای ریاست جمهوری به مناظره بپردازند که با عدم حضور نمایندگان روحانی و قالیباف، مناظره به نشست خبری تبدیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.