جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای سفر یک هیئت صهیونیستی به این کشور را به شدت محکوم کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از المیادین، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی کاملا مخالف است.

این بیانیه‌ می‌افزاید: هرگونه طرح برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل یا سازش با این رژیم، خواسته مردم بحرین نیست و کسی حق ندارد از خاک بحرین برای منافع شخصی خود استفاده کرده و آن را به حساب دردها و آلام و آرمان‌های مردم بحرین که خود را به دفاع از ملت فلسطین و حقوق آن‌ها پایبند می‌دانند، بگذارد.

الوفاق افزود: دولت بحرین از یک هیئت رسمی رژیم صهیونیستی استقبال کرده و هیچ احترامی به خواسته‌های مردم بحرین که با استقبال از چنین هیئت‌هایی مخالف هستند، نگذاشته است، زیرا ملت بحرین به حاشیه رانده شده و هیچگونه حقی برای تصمیم‌گیری درباره مسائل داخلی یا خارجی خود را ندارد.

این جمعیت در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: صهیونیست‌ها هیچ جایی در خاک کشور ما ندارند و استقبال رژیم بحرین از هیئت‌های رسمی، ورزشی و سیاسی و دیگر هیئت‌های صهیونیستی مایه ننگ است و به شدت محکوم می‌شود.

یک هیئت اسرائیلی روز  دوشنبه به منظور مشارکت در کنگره فیفا که قرار است در منامه پایتخت بحرین برگزار شود، وارد این کشور شد.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: اسرائیل به جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) پیشنهاد حل مسأله تیم‌های شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری را داده است و قرار است این پیشنهاد در کنگره فیفا که فردا در منامه پایتخت بحرین برگزار می‌شود، بررسی شود.

این در حالی است که جبریل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین، بررسی چنین پیشنهادی در کنگره فیفا را محکوم کرده است.

عادی‌سازی روابط رژیم آل خلیفه که قبلا به صورت پنهانی بود، اخیرا علنی شده است. دی ماه گذشته هیئتی از خاخام‌های یهودی جنبش "حباد" که یکی از افراطی‌ترین و متعصب‌ترین جنبش‌های یهودی صهیونیستی علیه اعراب به شمار می‌رود و مقر آن در شهر بروکلین نیویورک است به بحرین سفر کرد و اعضای این هیئت در مراسمی با حضور مقامات رژیم آل خلیفه به رقص و پایکوبی پرداختند.

این در حالی است که خالد بن احمد آل خلیفه  وزیر خارجه بحرین نیز مهر ماه گذشته مرگ شیمون پرز رئیس‌ سابق رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.