رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: امروزه بسیاری از تولیدات داخلی در سطح استانداردهای ملی و بین المللی هستند.

بسیاری از تولیدات داخلی امروز در سطح استانداردهای بین المللی هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، نیره پیروز بخت امشب در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در استان قزوین در جمع خبرنگاران قزوینی اظهار داشت: با توجه و تاکید ویژه مقام معظم رهبری به تولیدات داخلی و اهمیت افزایش کیفیت در موفقیت این تولیدات یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال این سازمان حمایت و کنترل در جهت افزایش کیفیت این محصولات است.

وی گفت: اگر امروز تولیدکنندگان ما می‌توانند محصولات خود را در بازارهای جهانی به فروش برسانند به دلیل رسیدن به استاندارهای ملی و بین المللی است.

رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بیان کرد: در این راستا سازمان استاندارد همه تلاش خود را برای رسیدن محصولات به کیفیت مورد نظر و صدور تاییدیه و مجوز انجام خواهد داد.

پیروز بخت گفت: صادرات کالا از ایران در بازارهای جهانی تنها با رسیدن محصولات به کیفیت قابل قبول امکان پذیر است از سوی دیگر سازمان استاندارد به مردم این اطمینان را می‌دهد که در حال حاضر بیش از 92 درصد محصولات مشمول استاندارد اجباری از استانداردهای لازم برخوردارند.

وی تاکید کرد: و 8 درصد باقی‌مانده نیز یا واحدهای تعطیل هستند و یا واحدهایی هستند که ابطال پروانه برای آن‌ها صورت گرفته است.

رئیس سازمان ملی استاندارد خاطرنشان کرد: امروز سازمان استاندارد در سراسر کشور با استفاده از 446 شرکت بازرسی فنی و کالایی در مسیر انجام وظایف خود و ایجاد اطمینان لازم برای مصرف‌کنندگان با جدیت فعالیت می‌کند.

پیروز بخت گفت: در حال حاضر نزدیک به 27 هزار پروانه استاندارد برای محصولات مشمول استاندارد اجباری در ایران صادر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.