۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
کد خبر: 528366

طرح های ویژه مهدویت که در طراحی طراحان گرافیک به دست آمده در کنار نورپردازی از جمله برنامه های ویژه سازمان زیباسازی تهران برای استقبال از نیمه شعبان است.

تهران به استقبال نیمه شعبان رفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فردا، تهران با برنامه های ویژه نورآرایی و طرح های فرهنگی به استقبال میلاد حضرت مهدی (عج) می رود.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، طرح های ویژه مهدویت که در طراحی طراحان گرافیک به دست آمده در کنار نورپردازی از جمله برنامه های ویژه سازمان زیباسازی تهران برای استقبال از نیمه شعبان است.
در راستای همین اقدامات پیش از این طراحی ویژه ای در اردیبهشت ماه 96 برای نورپردازی میدان ولیعصر (عج) صورت گرفته و به مناسبت نیمه شعبان در این محل به اجرا درآمده است.
همچنین سازه‌های نوری منتخب چهارمین جشنواره معماری نور و نورآرایی که در بهار 96 طراحی و داوری شد در خیابان ولیعصر (عج) نصب شد و تونل نوری خیابان پالیزی و تونل نوری بوستان ملت به بهره برداری رسیده است.
علاوه براین نورپردازی بیش از 1500 کیلومتر از خیابان ولیعصر (عج) کاری است که به صورت ویژه از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شده است و در این طرح چهارراه ولیعصر به مناسبت فرا رسیدن ایام شعبانیه نورپردازی شده است.
علاوه بر این، سازمان زیباسازی شهر تهران با طراحی نماد نوری به یکسان سازی نورپردازی در سطح مناطق 22 گانه شهرداری تهران کرده است. در این طرح نماد نوری طراحی شده از سوی سازمان در اختیار اداره زیباسازی مناطق شهرداری برای اجرا در سطح محلات قرار گرفته است. پیاده راه 17 شهریور یکی از پیاده راه هایی است که از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت ایام شعبانیه نورپردازی شده است و در این طرح نورپردازی ویژه ای از میدان امام حسین (ع) تا خیابان خشکبارچی انجام شده است.
از سوی دیگر سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان (عج) تبلیغات فرهنگی متناسب با این ایام را در سطح شهر اکران کرد.
اکران بیلبورد، عرشه پل و پرتابل فضاهایی هستند که از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران برای تبلیغات فرهنگی مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع بیش از 10050 متر مربع از فضاهای شهری به اکران این تبلیغات فرهنگی اختصاص پیدا کرده است.
بیش از 100 عرشه پل که نزدیک به 4500 متر مربع فضای شهری را شامل می شود به تبلیغات فرهنگی میلاد با سعادت امام زمان (عج) اختصاص پیدا کرده است.
بیلبوردهایی در سطح شهر که فضایی نزدیک به 1650 مترمربع و 95 پرتابل در فضایی بالغ بر 3900 متر مربع از دیگر فعالیت های سازمان زیباسازی شهر تهران در طرح استقبال از نیمه شعبان است.
همچنین سازمان زیباسازی شهر تهران، طرح های فرهنگی را برای اکران در مناطق شهری در اختیار اداره زیباسازی مناطق 22 گانه شهرداری تهران قرار داده است تا از سوی آنها در سطح مناطق و محلات اکران شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.