اصفهان- استاندار اصفهان گفت: انتخابات باید وحدت و انسجام بخش باشد و این میسر نمی‌شود مگر همه سلایق در معرض انتخاب قرار گیرند.

انتخابات باید انسجام بخش باشد

 به گزارش قدس آنلاین، رسول زرگرپور چهارشنبه شب در آئین افتتاح ۹ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان مبارکه افزود: با وحدت مسؤلان مردم به آینده امیدوار شده و در انتخابات مشارکت جدی خواهند داشت.

وی با اشاره به ۲۹ اردیبهشت و ابعاد مختلف و مهم انتخابات پیش رو افزود: نامزدها باید بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم را به آینده امیدوار کنند که یکی از راه‌های آن امیدواری مردم اطلاع پیدا کردن از اقداماتی است که برای آنان انجام می‌شود.

 استاندار اصفهان ادامه داد: ما در استان اصفهان انتخابات دیگری هم داریم که انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس است و صاحب پنجمین صندلی نماینده مردم اصفهان را در خانه ملت مشخص می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال انتظار می‌رود انتخابات باشکوه و پررنگ‌تر باشد به‌طوری‌که چشم دشمنان را کور و دل دوستان را شاد کند به همین دلیل امیدواریم همچون سال‌های گذشته این انتخابات هم در سلامت و آرامش کامل برگزار شود.

زرگرپور بیان اینکه در دولت یازدهم و در دولت‌های گذشته هر روز شاهد افتتاح طرح‌های زیادی بوده و هستیم، گفت: به‌طور میانگین هر روز در کشور شاهدِ افتتاح طرح‌های زیربنایی، خدماتی، عمرانی و سرمایه‌گذاری هستیم و اما نباید این طرح‌ها را به‌عنوان دستاورد دولت‌ها ذکر کرد و باید آنها را از دستاوردهای نظام دانست.

وی خاطرنشان کرد: طی سه سال و نیم گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ طرح در استان اصفهان با بیش از ۱۰۵ هزار میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید و نزدیک به ۵۵ درصد این طرح‌ها مربوط به بخش خصوصی، ۲۵ درصد و حدود ۲۰ درصد هم مربوط به بخش دولتی بوده که در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات اجرا شده است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه به طور معمول کمترین میزان منابع مالی را در اختیار استان اصفهان قرار می‌دهند، تصریح کرد: دولت به علت مشکلات اقتصادی هزینه کمی را برای اصفهان تخصیص داد و چون ما را به‌عنوان استانی برخوردار تلقی می‌کنند منابع مالی کمی هم به اصفهان می‌دهند اما بخش‌های عمومی و خصوصی این کمبودها را جبران می‌کنند.

وی حجم بالای طرح‌هایی که در مدت ۴ سال در استان اصفهان افتتاح شد را نشان دهنده تلاش شبانه‌روزی و لحظه ‌به ‌لحظه مسئولان شهرستان‌ها در مدیریت استان دانست و گفت: همیشه طرح‌ها در هفته دولت یا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسید اما امسال به دلیل زیاد بودن تعداد آنها مجبور هستیم در زمان‌های دیگری طرح افتتاح کنیم.

زرگرپور با اشاره به اینکه این سومین سفر من به شهرستان مبارکه در یک سال اخیر است، افزود: طرح‌هایی که با مدیریت خوب در شهرستان مبارکه افتتاح می‌شود را در تقسیم‌بندی پروژه‌ها، در  بخش طرح‌های برتر نام‌گذاری می‌کنیم.

وی بیان کرد: در استان اصفهان ۴۰ باغ بانوان وجود دارد که باغ بانوان مبارکه یکی از زیباترین آنهاست که در این آئین با عملکردهای متفاوت این منطقه افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.