دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد که با وجود حذف از چمپیونزلیگ، تیم او همچنان با انگیزه و آماده تا پایان فصل ظاهر خواهد شد.

 سیمئونه: با شور و انگیزه ادامه خواهیم داد/ باید بیشتر پیشرفت کنیم

به گزارش قدس آنلاین، اتلتی هفته گذشته ۳-۰ مقابل رئال در دیدار رفت نیمه نهایی شکست خورد و شب گذشته موفق شد ۲-۱ این تیم را شست بدهد ولی از صعود به فینال بازماند. در حالی که اتلتیکو به دنبال گرفتن انتقام سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ بود و از سوی دیگر سیمئونه نیز پیشنهادات خوبی از اینتر در اختیار دارد، سرمربی آرژانتینی تاکید کرد که او و تیمش همچنان با انگیزه ادامه خواهند داد.

او گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم. در این چند سال همیشه اینگونه بوده است. سال‌ها می‌گذرد و بازیکنان به پیشرفت ادامه می‌دهند. هر روز صبح که از خواب پا می‌شوم و برای بازی ها برنامه ریزی می‌کنم، انگیزه بسیاری دارم.

سیمئونه ادامه داد: ما مقابل مدافع عنوان قهرمانی جنگیدیم. از این بازی درس گرفتیم و سعی می‌کنیم پیشرفت کنیم. خوشحال و مفتخرم که توانایی های مان را نشان دادیم. جنگیدیم، ما سومین قطب اسپانیا هستیم. دو بار به فینال چمپیونزلیگ صعود کرده ایم.

وی افزود: هفته پیش نتیجه خیلی بدی گرفتیم ولی به بازگرداندن نتیجه ایمان داشتیم. بعضی مردم فکر می‌کردند ما شوخی می‌:نیم ولی اینطور نبود. ۳۰، ۳۵ دقیقه اول بازی همیشه در ذهن مردم اینجا خواهد ماند. آنها از اشتباهات ما استفاده کردند و گلزنی کردند که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. جادوی کالدرون سالها در ذهن هواداران خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.