سرمربی آرسنال بعد از پیروزی برابر ساوتهمپتون به ستایش از الکسیس سانچس پرداخت و تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست.

آرسن ونگر: در نیمه نخست با مشکل مواجه شدیم/ از الکسیس سانچز انتظارات زیاد است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال در بازی معوقه از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس توانست در خانه ساوتهمپتون با دو گل به پیروزی برسد تا با ۶۶ امتیاز به رده پنچم جدول رده بندی صعود کند و همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشد.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار سختی برای ما بود اما خوشبختانه عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و توانستیم سه امتیاز حساس را به دست آوریم. از عملکرد بازیکنان راضی هستم و خوشحالم که پیروز بازی شدیم.

او ادامه داد: در نیمه نخست با مشکل مواجه شدیم و ساوتهمپتون نزدیک بود که دروازه ما را باز کند اما در نیمه دوم رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم دو گل به ثمر رسانیم.می خواهیم این روند پیروزی های ما در سه بازی باقیمانده حفظ شود.

ونگر درباره سانچس زننده گل نخست آرسنال گفت: این همان سانچسی است که انتظار دارم. او بازیکنی است که اصلا تسلیم نمی شود. او توان فریب دادن مدافعان را دارد و روز به روز در حال بهتر شدن است. اولیویه ژیرو هم یک بار دیگر توانایی های خود را نشان داد. او هم بازیکنی کلیدی برای آرسنال است و برایم سخت است که بین او و دنی ولبک دست به انتخاب زنم.

سرمربی آرسنال در پایان سخنان خود درباره آسیب دیدگی چامبرلین گفت: نمی دانم وضعیت او چگونه است. باید منتظر گزارش کادر پزشکی بود اما فکر کنم چند روزی نتواند ما را همراهی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.