ستاره پرتغالی رئال مادرید تیمش را شایسته صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا دانست و از شانس مساوی رئال و یووه برای قهرمانی سخن به میان آورد.

رونالدو: بازهم نشان دادیم تیم بزرگی هستیم/ نباید مقابل یوونتوس اشتباه کنیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مارکا، رئال مادرید با وجود شکست برابر اتلتیکو مادرید توانست برای دومین فصل پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

کریستیانو رونالدو بعد از بازی در گفت و گویی که با روزنامه مارکا داشت، گفت: بسیار خوشحالم که یک بار دیگر توانستیم حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. در هر دو دیدار رفت و برگشت عملکرد بهتری نسبت به اتلتیکو مادرید داشتیم و با شایستگی به فینال راه پیدا کردیم.

او ادامه داد: می دانستیم که کار ما در ویسنته کالدرون بسیار سخت خواهد بود. خوش شانس بودیم که دو گل دریافت کردیم. باتجربه بالایی که داشتیم بازی را اداره کردیم. ما رئال مادرید هستیم و توان پیروزی در چنین بازی‌های بزرگی را داریم. برای زدن گل جنگیدیم و به آنچه که شایستگی آن را داشتیم رسیدیم.

رونالدو درباره دیدار فینال برابر یوونتوس گفت: هم رئال و هم یوونتوس شانس قهرمانی دارد. برای پیروز شدن در فینال باید بسیار خوب بود و مرتکب اشتباه نشد. ما در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. چه بازیکنانی که زیادی بازی می کنند و چه اونایی که کمتر در ترکیب به میدان می روند؛ همگی در شرایط خوبی هستند. ما تیم بزرگی هستیم و بار دیگر این را نشان دادیم.

ستاره پرتغالی رئال مادرید درباره وضعیت خود گفت: من از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر می برم. خوشحالم که می توانم به رئال کمک کنم. الان دیگر باید به رقابت های لالیگا فکر کرد. می خواهیم هم در لیگ قهرمانان و هم در رقابت های لالیگا قهرمان شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.