۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 528472

ثبت‌نام از مشمولان غائب سربازی تا ۱۵ خرداد در دفاتر پلیس + ۱۰ ادامه دارد.

ثبت نام طرح غیبت سربازی تا ۱۵ خرداد ادامه دارد

به گزارش گروه اجتماعی «قدس آنلاین»  سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولانی که تا پایان سال ۹۶ بیش از ۸ سال غیبت داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کنند.

همچنین سردار ابراهیم کریمی، جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز در این باره گفت: این طرح در مرحله اول تا ۱۵ خرداد ادامه دارد و افراد واجد شرایط می تواند ثبت نام خود را انجام دهند و اگر در سال گذشته فردی ثبت نام خود را انجام داده است و مبالغ ریالی خودش را پرداخت نکرده است، باید برای ثبت نام مجددا مراجعه نمایند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره هزینه های خرید خدمت هم گفت: افرادی که زیر دیپلم هستند ۱۰ میلیون تومان، دیپلم ۱۵ میلیون تومان، فوق دیپلم ۲۰ میلیون تومان، و این روند در مدارک بالاتر افزایش می یابد.

او گفت: افراد مشمول به ازاء هر سال اضافه از ۸ سال  ۱۰ درصد جریمه می شوند و افرادمتاهل و دارای اولاد به ازاء هر فرد خانواده ۵ درصد تخفیف داده می شود.

سردار کریمی گفت: افرادی که می خواهند هزینه خود بصورت اقساط  پرداختی کنند، باید یک سوم آنرا نقدی و الباقی را تا پیان سال ۹۶ تسویه نمایند.

به گزارش ایسنا، پس از ثبت اولیه درخواست متقاضی در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، درخواست آنان در حوزه های وظیفه عمومی بررسی و در صورت تایید نهایی، مبلغ جریمه به صورت پیامک اطلاع رسانی می شود. مقاضیان با دریافت پیامک باید  به دفاتر (پلیس+۱۰) مراجعه تا فرم مربوط به شناسه پرداخت را دریافت و با پرداخت مبلغ جریمه به صورت نقدی و یا اقساط وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.