شهرکرد-رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: اصحاب رسانه در طرفداری از کاندیداهای ریاست جمهوری آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشند و از بزرگنمایی کردن بپرهیزند تا با واقع گرایی مردم را در انتخاب اصلح یاری دهند.

اصحاب رسانه در انتخابات آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رضا سعیدی ظهر پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت: رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری می‌توانند با بهره‌مندی از ظرفیت خود در احیا و ترویج معروفات و منکرات اقتصادی، خانوادگی، سیاسی، اداری، قضایی، نظامی و علمی تلاش کنند.

وی افزود: امر به معروف و نهی ازمنکر منحصر به قشر یا گروه خاصی نیست و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده این واجب الهی باید علاوه بر عموم مردم در سطح نخبگان و دولتمردان هم تحقق یابد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر  استان تصریح کرد: یک هیئت اندیشه‌ورز با عضویت اساتید، دانشگاهیان و روحانیون و اصحاب رسانه و فعالان حوزه فضای مجازی با محوریت اهداف این ستاد در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌هایی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر گفت: به منظور ترویج این فرهنگ سال گذشته  ۱۷۵ برنامه مختلف از جمله پخش هزار و ۶۰۰دقیقه برنامه، آموزش هزار و ۷۵۰ گروه اجرا و شورای امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شد.

  سعیدی در ادامه  همگانی شدن دعوت به خیر و اجرای اصل۸ قانون اساسی در تحقق امربه معروف و نهی از منکر را از اهداف کلان این ستاد برشمرد و افزود:گسترش و ترویج و کار آمدی نظام اجرایی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از شأن و منزلت عامران به معروف و ناهیان از منکر از اهداف راهبردی این ستاد است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:قوم‌گرایی و استفاده ابزاری از جوانان برای کسب رأی از معضلات انتخابات است.

سعیدی در پایان خاطر نشان ساخت:اصحاب رسانه در طرفداری از کاندیداهای ریاست جمهوری آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشند و از بزرگنمایی کردن بپرهیزند تا با واقع گرایی مردم را در انتخاب اصلح یاری دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.