بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند وعده داده است که بعد از گستره ظلم در دنیا، ظهور امام زمان(عج) و مسئله عدالت خواهی انجام شود گفت: اصل ظهور حضرت مهدی(عج) گسترش عدل و عدالت است.

اصل ظهور حضرت مهدی(عج) گسترش عدل و عدالت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند ، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام محی‌الدین مکارم شیرازی فرزند آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار داشت: امروز عدل و ظلم جنبه بین‌المللی پیدا کرده است

وی افزود: دنیا به خاطر وجود ظلم برای مردم تنگ شده است و آنچه که خداوند بعد از تنگی میان مردم وعده داده تا اهداف تحقق یابد ظهور و عدالت خواهی امام عصر (عج) است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام زمان(عج) از تمامی ناحیه‌های جامعه بشریت در تنگنا قرار دارد که تنها راه امید، وعده آمدن ایشان از سوی اهل بیت و قرآن است.

عبادی با بیان اینکه امروزه موضوع عدل و ظلم جنبه بین المللی پیدا کرده است اظهار داشت: اصل ظهور حضرت مهدی(عج) و هدف عالی بعثت انبیا الهی گسترش عدل و عدالت است که باید به عنوان انگیزه در بحث‌های علمی و استدلالی تابلو شود و این فکر و فطرت است که مردم را به خود جلب می‌کند.

وی گفت: اگر چه علم در همه جا ضرورت دارد و یک لازمه است اما علم به تنهایی کافی نبوده و نیست و در شناخت امام عصر (عج) مباحث علمی، کلامی، تحقیقی و تخصصی انجام می‌شود و این موضوعی اجتناب ناپذیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.