اهواز-وزیر ورزش و جوانان گفت: رویکرد ما توسعه مشارکت جوانان در همه امور و استفاده حداکثری از توان آنها است.

رویکرد وزارت ورزش توسعه مشارکت جوانان در همه امور است

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در جشنواره نشاط و امید که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه در خوزستان ۴ سال پیش کمتر از ۱۰ سمن فعال وجود داشتند اما الان ۶۴ سمند وجود دارد، اظهار کرد:  دیدگاه دولت و رئیس جمهور این است که هرچه می‌توانیم زمینه مشارکت مردم را فراهم کنیم،  ساز و کار آن گسترش سازمان‌های مردم نهاد و حضور جوانان در این سازمان‌ها است.

وی افزود: در کشور ۴۵ خانه جوان وجود دارد و تا پایان ۹۶ به مرز ۱۰۰ خانه جوان در کل کشور خواهیم رسید که ۵  تا از این تعداد سهم استان خوزستان است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ۱۴۰ زمین مینی فوتسال برای استفاده جوانان ظرف یک سال و تا پایان سال جاری در مناطق خوزستان ایجاد خواهد شد. ۹۶ را یک سال بسیار بسیار روشن و طلایی در عرصه‌های اقتصادی به دلیل برطرف شدن موانع و اجرای برجام، ارزیابی می‌کنیم.

سلطانی فر با بیان اینکه در این ایام سرنوشت ۴ سال دیگر کشور رقم می‌خورد،  اظهار داشت: نیمی از تعداد بازیکنان تیم ملی فوتبال همچنین ترکیب بسیاری از باشگاه‌های بزرگ کشور خوزستانی بودند.

وی با اشاره به باینکه در کشتی فرنگی خوزستان همیشه کشتی گیرهای خوبی داشته است و نیز در زمینه دو میدانی و بسکتبال نیز بازیکنان خوبی داریم،  افزود: خوزستان سرزمین استعدادها است و همچنین صعود استقلال خوزستان به مرحله بعدی باشگاه های آسیا را تبریک می‌گویم.

میزبانی ۶۶ رویکرد ورزشی بین المللی پس از برجام در کشور

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش کشور ورزش خوزستان است، بیان کرد: امروز خوشبختانه حال ورزش کشور خیلی خوب است و بعد از برجام درب تمام محافل بین المللی ورزشی باز شد که ۶۶ رویکرد بین المللی را در کشور میزبانی کردیم.

رویکرد وزارت ورزش توسعه مشارکت جوانان در همه امور است

وی گفت: در مسابقات فوتسال بانوان آسیا قهرمان شدیم و همه رده‌های سنی فوتسال به مسابقات جهانی صعود کرده‌اند. پشت سر هم بچه‌های ما افتخار آفرینی می‌کنند. رویکرد ما توسعه مشارکت جوانان در همه امور و استفاده حداکثری از توان آنها است.

سلطانی‌فر عنوان کرد: همه اقدامات انجام می‌شود تا به دنیا ثابت کنیم برخلاف تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران، جوانان ایران دارای ارزش‌ها و استعدادهای ویژه‌ای هستند و می‌توانند قهرمانان رشته‌های مختلف باشند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: زمینه حرکت به سمت رونق و خروج از رکود که حق جوانان است فراهم شده تا بهترین کار را داشته باشند. در حساس ترین صحنه سیاسی سال یعنی انتخابات مردم انتخاب صحیح  و حضور حداکثری خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.