بجنورد- رئیس انجمن سینمای جوان خراسان شمالی گفت: رونق عرصه سینمای استان نیازمند توجه و حمایت جدی از هنرمندان است.

رونق عرصه سینما در خراسان شمالی نیازمند حمایت از هنرمندان است
محمدرضا علی آبادی در گفت و گو با قدس آنلاین، اظهار کرد: خراسان شمالی قصه های نشنیده فراوانی دارد که با استفاده از برگزاری جشنواره های مختلف و حمایت از هنرمندان می توان آنها را معرفی کرد.
وی با اشاره به برخی مشکلات انجمن سینمای جوان استان تصریح کرد: این استان از جوانان و نوجوانان با استعدادی در عرصه های هنری برخوردار است که باید زمینه رشد بیشتر آنها را مورد توجه قرار داد.
علی آبادی استقبال جوانان و نوجوانان استان از هنر فیلم سازی را بی نظیر دانست.
وی گفت: اگر  به سینما و تولید آثار در این عرصه توجه شود قطعا می توان فرهنگ خراسان شمالی  را معرفی و قابلیت های این استان را در ابعاد مختلف عرضه کرد.
علی آبادی افزود: این انجمن در خراسان شمالی بیشتر برای آموزش افراد علاقه مند به فیلمسازی تمرکز دارد از این جهت دوره های آموزش فیلمسازی را برگزار می کند.
رئیس انجمن سینمای جوان خراسان شمالی به سرمایه گذاری و حمایت بخش های خصوصی از این انجمن تاکید و تصریح کرد: این استان نیازمند حمایت جدی مسئولان دولتی و خصوصی از انجمن سینمای جوان است چراکه خراسان شمالی جوانان با استعدادی در حوزه فیلمسازی دارد که باید حمایت شوند.
وی گفت: با راه اندازی سینمای ثابت و پردیس سینمایی در استان فیلمسازان امید به اکران فیلم های خود خواهند داشت و به طور حتم انگیزه افراد در این زمینه بیشتر و اقتصاد و درآمدزایی استان از این طریق نیز افزایش می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.