۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
کد خبر: 528556

در چند روز گذشته سامسونگ اعلام کرد نسخه‌ی جدیدی از گلکسی نوت ۷ تولید خواهد شد، شایعات حاکی از آن است که این گوشی با نام گلکسی نوت ۷R عرضه خواهد شد.

جدیدترین عکس های لو رفته از گلکسی نوت ۷R

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کلیک، هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی مشخص نیست، اما به تازگی تصاویری منتشر شده که منتسب به گلکسی نوت ۷R است. حرف R در حقیقت حرف اول از کلمه‌ی refurbished به معنی مرمت و بازسازی است. تصاویری که در چند روز گذشته لو رفته نشان می‌دهند که سامسونگ طراحی این گوشی را در اکثر بخش‌ها مانند نسل پیشین در نظر گرفته و تغییرات قابل توجه‌ای را در نوت ۷R اعمال نکرده است. تنها بخش بهبود یافته این محصول، باتری آن بوده که برای امنیت کاربران و حفظ ایمنی و سلامت گوشی از یک باتری حجیم‌تر با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی آمپر استفاده شده که نسبت به نسخه اصلی گلکسی نوت ۷، ۳۰۰ میلی‌آمپر کاهش ظرفیت داشته است.



همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، نوت ۷R کاملا از لحاظ ظاهری مشابه گلکسی نوت ۷ (نسخه‌ی قبلی که سال پیش عرضه شد) است. از مشخصات گوشی می‌توان اشاره کرد به:

    چیپست اگزینوس ۸۸۹۰
    ۴ گیگابایت حافظه رم
    نمایشگر ۵٫۷ اینچی با رزولوشن QHD
    دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی

تصاویر فاش شده حاکی از آن است که گلکسی نوت ۷R بطور پیش‌فرض با اندروید نوقا به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ مشخص نکرده که این گوشی در بازار کدام کشورها عرضه می‌شود اما احتمال می‌رود که فبلت جدید قطعا در کره جنوبی و بعضی دیگر از بازارهای نوظهور ارائه شود. این دستگاه در بازار آمریکا برای فروش عرضه نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.