عناصر تروریستی در حومه جولان اشغالی چندین مرتبه مواضع نیروهای ارتش سوریه و هنگ جولان را در شهرک «صمدانیة الشرقی» هدف قرار دادند.

نقض توافق مناطق کاهش تنش با حملات زنجیره‌ای/ آیا زمینه‌ها برای حمله به جنوب سوریه در حال فراهم شدن است؟ + نقشه و تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، همزمان با تحرکات مشکوک نیروهای غربی (آمریکایی - انگلیسی)، عربی و گروه‌های تروریستی در جنوب سوریه، عناصر تروریستی مستقر در استان قنیطره از روز گذشته در چندین مرحله مواضع نیروهای سوری و مناطق مسکونی را هدف قرار داده‌اند تا توافق کاهش مناطق تنش برای نخستین بار نقض شود.

**برای دیدن اندازه اصلی نقشه، روی آن کلیک کنید**

از سویی دیگر، عناصر تروریستی در حومه جولان اشغالی چندین مرتبه مواضع نیروهای ارتش سوریه و هنگ جولان را در شهرک «صمدانیة الشرقی» هدف قرار دادند.

تروریست ها همچنین از دو محور حملات خمپاره ای را علیه مواضع نیروهای سوری و مناطق مسکونی در شهرک های «محله غربی خان ارنبه و محله های جنوبی شهرک حضر» انجام دادند.

در مقابل، توپخانه و یگان موشکی  ارتش سوریه با رصد دقیق، محل حملات را هدف قرار داد.

**برای دیدن اندازه اصلی نقشه، روی آن کلیک کنید**

در غوطه شرقی دمشق و همزمان با توافق های اولیه صورت گرفته برای خروج تروریست ها از محله «برزه»، تروریست های مستقر در محله «قابون» آتش بس را نقض کردند و با ۱۲ خمپاره محله «الاسد» و حومه بیمارستان «تشرین» را هدف قرار دادند.

تروریست ها در محله القابون با 6 خمپاره مناطق مسکونی محله «حرستا» را هدف قرار دادند.

روز گذشته نیروگاه حرارتی «تشرین» در شرق دمشق با ۵ خمپاره هدف قرار گرفته شد.

**برای دیدن اندازه اصلی نقشه‌ها، روی آن‌ها کلیک کنید**

عناصر تروریستی درصد هستند با نقض آتش بس در مناطق مختلف، دولت سوریه را تحت فشار قرار دهند و بستر را برای ورود نیروهای خارجی به جنوب این کشور فراهم کنند.
 

انتقال تروریست‌ها از منطقه برزه

انتقال تروریست‌ها از منطقه برزه

انتقال تروریست‌ها از منطقه برزه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.