معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از وام ازدواج استفاده کردند.

۱.۲ میلیون نفر از وام ازدواج استفاده کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا رستمی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای رسیدگی به امروز جوانان دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه‌ای داشته است و طرح‌های بسیار خوبی در سطح کشور اجرا شده است.

وی از اشتغال به عنوان یکی از برنامه‌های مهم دولت برای جوانان نام برد و اضافه کرد: اشتغال و کارآفرینی به صورت جدی دنبال می‌شود و تسهیلات خوبی به این بخش اجرا شده است و ۱۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان وام کم‌بهره ۴ درصدی به گروه‌های متقاضی پرداخت می‌شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از رفع موانع ازدواج جوانان خبر داد و افزود: وام ازدواج از سه میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از وام ازدواج استفاده کردند، تاکید کرد: افزایش مبلغ وام ازدواج نقش مهمی در حل مشکلات ازدواج جوانان داشته است.

رستمی با اشاره به راه‌اندازی ۲۰۰ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج خانواده در استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور، افزود: شاهد افزایش پنج برابری ارائه مشاوره‌های ازدواج هستیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ۱۶ ساعته پیش از ازدواج در استان‌ها، تصریح کرد: دو هزار مدرس آموزش‌های پیش از ازدواج در سال گذشته تربیت شد و امسال برنامه‌ریزی برای ارائه این اموزش‌ها به ۷۵۰ هزار زوج انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.