مدافع سابق کهکشانی‌ها ضمن تبریک صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا خواستار سلطه رئال مادرید در رقابت‌های داخلی نیز شد.

سالگادو: رئال مادرید باید در لالیگا هم قهرمان شود/ زیدان می تواند تاریخ سازی کند

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، رئال مادرید توانست با حذف همشهری خود یعنی اتلتیکومادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد و باید شنبه سیزدهم خرداد ماه در ورزشگاه  کاردیف کشور ولز برابر یوونتوس قرار گیرد.

میشل ساگادو، درباره عملکرد رئال مادرید در این فصل و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا ، گفت‌: زین الدین زیدان ممکن است تاریخ ساز شود و اولین کسی باشد که دو قهرمانی پی در پی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب می‌کند،  ولی به نظر من قهرمانی در لالیگا هم تا حد بسیار زیادی دارای اهمیت است.  رئال مادرید در طی ۱۰ سال گذشته فقط یک بار قهرمان لالیگا شده است که این اصلا قابل قبول نیست و من فکر می‌کنم که برای باشگاه بسیار مهم است که امسال بتواند به این مهم دست یابد.

ساگادو که خود چهار بار قهرمانی در رقابت های لالیگا را کسب کرده است و دو قهرمانی لیگ قهرمانان  اروپا در کارنامه ۱۰ ساله‌اش در رئال مادرید دیده می‌شود در ادامه،‌ ‌اضافه کرد: یک طرف مساله موفقیت در رقابت‌های اروپایی است،  ولی در طرف دیگر  قهرمانی در رقابت‌های داخلی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و به نظر من باید رئال مادرید در لالیگا هم سر آمد باشد.  من به زیدان تبریک می گویم او کار خوبی در رئال مادرید انجام داده است. در همان سال نخست توانست برای رئال قهرمانی کسب کند و به همین خاطر هواداران او را دوست دارند.

به نقل از ایسنا، مدافع سابق کهکشانی‌ها در پایان صحبت‌های خود درباره دلیل موفقیت زین الدین زیدان در رئال مادرید بعد از اخراج رافائل بنیتس، گفت‌: سخت است که بخواهیم دلیل موفقیت او در رئال مادرید را پیدا کنیم. من فکر می‌کنم که عوامل زیادی در این موفقیت نقش داشته است. او در مقطع سختی به رئال مادرید آمد جایی که یک پروژه‌ جدید با رافائل بنیتس در رئال شروع شد. بنیتس در رئال خوب عمل نکرد و ذهنیت‌ها در رئال اشتباه بود، اما او تاثیر خوبی در تیمش داشت. بازیکنان هم خیلی به زین الدین زیدان اعتماد داشتند و همین باعث پیشرفت رئال شد. کسب لیگ قهرمانان اروپا بعد از پنج ماه تلاش در همان سال نخست به زیدان و بازیکنان خود باوری داد. به‌ هر حال امیدوارم که این موفقیت‌ها در رقابت های داخلی نیز دیده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.