درفاصله یک روز مانده تا برگزاری مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی خبر تغییر سرپرست کاروان ایران منتشر شد.

پشت پرده تغییر سرپرست کاروان ایران در باکو/ چرا شهنازی از ایران خارج نشد؟

به گزارش قدس آنلاین، درحالی که مسئولان کمیته ملی المپیک قبلا شهارخ شهنازی دبیرکل این کمیته را به عنوان سرپرست کاروان ایران در چهارمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی معرفی کرده بودند اما در فاصله کوتاهی تا برگزاری مراسم افتتاحیه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شهنازی سرپرست کاروان ایران نخواهد بود.

این خبر درحالی منتشر شد که شهنازی هنوز در ایران بود و نتوانسته بود خود را به باکو برساند. شاید به همین خاطر بود که گمانه زنی ها در مورد دلیل نرفتن شهنازی به باکو آغاز شد و این پرسش مطرح شد که چرا مسئولان کمیته ملی المپیک از قبل فکری به حال این مشکل نکرده بودند.

در این مورد گفته می شود شهارخ شهنازی بنابر دلایلی نتوانسته از کشور خارج شود و تلاش ها هم در این زمینه بی اثر مانده و در نهایت مسئولان کمیته ملی المپیک مجبور شدند سعید افتخاری را به عنوان سرپرست جدید معرفی کنند.

درحالی که کمیته المپیک دلیل نرفتن شهنازی به باکو را مشکلات جسمانی و آنفولانزا عنوان کرده اما خبرنگار قدس آنلاین کسب اطلاع کرد که موضوع چیزی غیر از این است که وی به دلیل برخی مشکلات شخصی شرایط خروج از کشور را نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.