ساری- عضو شورای شهر ساری از اشتغال غیرقانونی ۷۰۰ نفر در شهرداری ساری خبر داد.

اشتغال غیرقانونی ۷۰۰ نفر در شهرداری ساری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدی کیادهی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال قدس با اشاره به اینکه این افراد توسط ۵ عضو شورا به بدنه شهرداری تحمیل شدند، افزود: متاسفانه وجود نیروهای ناکارآمد معضل بزرگ شهرداری است.

وی با بیان اینکه جذب نیروی انسانی در شهرداری ها باید تابع ضوابط باشد، اضافه کرد: شهرداری ها هر نیروی رسمی را باید از طریق آزمون جذب کنند درحالیکه نیروهای شرکت های خدماتی و رفت و روب در سیستم اداری مشغول بکار می شوند.

عضو چهار دوره شورای شهر ساری با اعلام اینکه نیروهایی که جذب شرکت های خدماتی می شود با نفوذ اعضای شورا به پشت میز انتقال می یابند، یادآور شد: ۵ عضو شورا در این زمینه اشتغالزایی خوبی کردند.

محمدی کیادهی ادامه داد: متاسفانه طی سالهای گذشته خیانت در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اتفاق افتاد و برخی از اعضای این کمیسیون، خیلی راحت با شهروندان وارد معامله شدند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگارما که آیا این روند ادامه دارد، گفت: ممکن است همچنان ادامه داشته باشد مگر اینکه اعضای متخلف توبه کرده باشند.

عضو شورای شهر ساری از مردم خواست آگاهانه رای دهند و تاکید کرد: یک عضو ناکارآمد در شورا می تواند با عملکردش بی اعتمادی زیادی را در جامعه ایجاد کند.

محمدی کیادهی با اشاره به اینکه در دوره سوم شورا بسیاری از موضوعات همچون تبلیغات گران و نامناسب کلید خورد، افزود: در دوره چهارم نیز روند دوره سوم تکرار و شورا از نیروهای کمی و کیفی خالی شد.

وی اشرافی گری را معضل بزرگ شورای چهارم خواند و گفت: بدبینی، بدترین آفت است و برخی اعتماد عمومی را نشانه رفته و موجب بدبینی می شوند.

محمدی کیادهی یادآور شد: متاسفانه یک عضو کنونی شورا با هزینه های گزاف، تمام ستادهای موجود در یک خیایان را تسخیر و اجازه برپایی ستاد به دیگر رقبا نمی دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.