اردبیل- امام جمعه اردبیل اظهار داشت: فعال کردن گسل‌های قومی و مذهبی، سر دادن شعارهای پوپولیستی و مطرح کردن شعارهای سیاسی و ایجاد دعوا و اختلافات جدید بین نیروهای سیاسی، زیر پا گذاشتن منافع ملی و خطوط قرمز نظام و استخدام عواطف از راه‌های نامشروع در شأن کاندیدای ملت بزرگ ایران و تاریخ کهن و تمدن ما نیست و اگر کسی با این شعارها پیروز شود، طبق فرمایش امیرالمؤمنین او مغلوب است نه غالب.

شعار های پوپولیستی ممنوع/کاندیدایی که با شعار پیروز شود مغلوب است

به گزارش قدس آنلاین،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت:یک کاندیدای آرمانی باید در دادن وعده دقت کند و توقع بالا درست نکند.

آیت‌الله سید حسن عاملی  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان اردبیل اظهار کرد:آینده اقتصادی کشور احتیاج به تلاش‌های سیاسی بسیار مضاعفی دارد و به سادگی قابل حل نیست اولا امکان انتقال پول وجود ندارد آمریکا ایران را از معاملات دلاری منع کرده است.

وی افزود: مجلس نمایندگان آمریکا طرح ممنوعیت پرداخت پول نقد به دولت ایران بدون اطلاع کنگره را با ۲۵۴ رای موافق و ۱۶۳ رای مخالف تصویب کرده است و  امکان سرمایه‌گذاری خارجی هم نیست و همه از عقوبت آمریکا می‌ترسند و امکان همکاری بانک‌های خارجی هم نیست و بعد از جریمه شدن چند بانک توسط آمریکا همه خود را کنار کشیدند.

وی ادامه داد: از طرفی دولت ما در چند ماه اخیر زیر بار تعهدهای بسیار سنگین رفته است بنابراین هر دولتی انتخاب شود گرفتاری‌های فراوان دارد و احتمالا دولت منتخب اگر توان اجرای اقتصاد مقاومتی را نداشته باشد شعار «نمی‌گذارند» را تکرار خواهد کرد.

وی افزود: در تبلیغات نباید کشور ما در جایگاه متهم قرار گیرد و در عرصه جهانی ما باید همیشه مدعی باشیم آن زمان مُردیم که در جایگاه متهم قرارگرفتیم و منفعل گشتیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتخابات مسابقه خدمت است نه مسابقه قدرت و همین مسأله هم سبک تبلیغ را مشخص می‌کند و هم فرد اصلح را، انتخابات برای اعتلاء و اقتدار و بالابردن توان کشور و تزریق خون جدید به کشور است نه بالعکس و اعتلاء فقط با شعارهای انقلاب است و باز همین مساله هم سبک تبلیغ و هم فرد اصلح را مشخص می‌کند.

عاملی افزود: سومین وصف رئیس جمهور آرمانی این است که شجاع و نترس باشد و در برابر دشمن مرعوب نشود، در برابر دشمن اظهار ضعف نکند و در برابر آن رجز بخواند نه روضه، رئیس جمهور، نماد هیبت و سطوت و صلابت ملت است و ذره‌ای انفعال از طرف رئیس جمهور، کشور را بر باد می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.