بیرجند- امام جمعه شهرستان بیرجند بااشاره به فعالیت کاندیدای شوراهای شهر در فضای مجازی افزود: عکسهای رنگارنگ وزدن گروه‌ها کاری درست نمی‌شود، کاندیدای شورای شهر باید برنامه درستی از خود ارائه دهند.

کاندیدای شورای شهر برنامه درستی از خود ارائه دهند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ازبیرجند،حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم نمازگزاربا تبریک میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود (ع) اظهار داشت:همه ما منتظر ظهور مهدی موعود (عج) هستیم وباید برای رسیدن به قله انتظار تقوا را در ابعاد گوناگون دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه در همه حال باید تقوا را پیشه کنیم، افزود: اگر حریت، نباشد چیزی نداریم ودر همه حال باید ایمان به معنای واقعی آن داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: شهدا لایق آن بودند تا رهبری مانند امام خمینی(ره) آنرا را هدایت کند، شهدای مدافع حرم لایق آن هستند تا ولی امر مسلمین امام خامنه ای پیشوای آنها باشد.

رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت به ما داده شده است، افزود: این امنیت به این معنا نیست که هر چند سالی یک رئیس جمهو واعضای شورایی انتخاب کنیم، انقلاب واسلام همیشه هست در همه حال باید قدر امنیت را بدانیم اگر چه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای برای تقویت نظام موثر بوده ونا امیدی دشمنان را در بر دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبری بیان داشت:طبق فرمایشات رهبری هر کس که بخواهد در انتخابات آشوب کند، با عکس العمل سخت مواجه خواهد شد زیرا این نظام با خون شهدا آبیاری شده این کاندیدایی که امروز برای ریاست جمهوری وعده، شعار وتخریب می‌کنند، اگر راست می‌گویند برای حل مشکلات راه حل بدهند چرا باید پیرمرد وپیر زن ما در جامعه اسلامی مجبور به گدایی باشد؟

یارانه را تنها به محرومین وفقرا جامعه بدهند

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: یک کاندیدایی مطرح کرد یارانه را تنها به فقرا بدهندواین حرفی عاقلانه است از اینکه انتخاب نشودید، نترسید یاران هرا به محرومان بدهید همه کاندیدا شعار دادند اگر ما ادعا داریم در عمل نباید مظلومی باشد، چرا وعده دروغ می‌دهیم؟ جواب شهدا را چه کسی می‌ دهد؟

رضایی بیرجندی افزود: یکی از علمای بزرگ مطرح کردند در قم مسیحت، وهایت در حال رسوخ کردن است وفردی براساس سید یمانی بودن دین مردم را می‌برد در این چند سال در برابر اسن تفکرات چه کار کردیم؟ با وجود این همه کلک می‌خواهند مردم به این نکته برسند که همه چیز تنها در قدرت است.

وی با بیان اینکه شهدا برای دین خدا جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: برخی سرمایه دین را هزینه  می‌کنند دین را هزنیه نکنیم این نظام رهبری قوی دارد رئیس جمهور تنها یک مقام  ومسئول اجرایی است گاهی به گونه‌ای صحبت می‌شود که انگار فرد رئیس جمهور قرار است تمام امور نظام را داشته باشد.

امام جمعه بیرجند گفت: به یکدیگر توهین افترا نزنیم باید فرهنگ فاطمی وعلوی را در جامعه گسترش دهیم گاهی بچه‌های ما را از دین منحرف می‌کنند با دروغ گویی افترا گویی می‌خواهند کار خود را پیش ببرند، اما کاندیدا باید برنامه‌های خود را صادقانه عرضه کنند اگر کاندیدا واقعا به دنبال کار کردن برای کشور هستند اگر رای نیاورند بروند در مسئولیتهای دیگر خدمت کنند.

۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران باید سرباز گمنام امام زمان (عج) باشیم

رضایی بیرجندی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) چشم بینای نظام بوده وامنیت را تامین می‌کنند، افزود: باید همه ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران سرباز گمنام امام زمان(عج) باشیم.

وی با اشاره به مناسبتهای هفته اظهار داشت: روز میلاد امام زمان(عج) وروز سربازان گمنام امام عصر را تبریک می‌گوییم، لغو امتیاز کاپیتولاسیون، روز بزرگداشت فردوسی، ارتحال آیت االله بهجت، روز روابط عمومی، روز میراث فرهنگی از مناسبتهای هفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.