همدان- امام جمعه همدان با اشاره به اینکه برخی در انتخابات کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند اظهار داشت: تبلیغات‌چی‌ها و حامیان افراطی برخی از کاندیداها عنان‌گسیخته رفتار می‌کنند که این موضوع نیز شرعا مشکل دارد.

رفتار عنان‌گسیخته برخی کاندیداها اشکال شرعی دارد

به گزارش قدس آنلاین،آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان ضمن تبریک میلاد حضرت قائم (عج) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب روز گذشته فرمودند که باید مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند که فرمایش ایشان برای ما فصل‌الخطاب است.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد حضور مردم در انتخابات حداقلی باشد، افزود: باید ترفندهای دشمنان را خنثی کرده و با انتخاب اصلح و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی زمینه ایجاد کشوری پیشرفته را مهیا کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه همه سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند و با آرای خود سرنوشت ایران اسلامی را رقم بزنند، ادامه داد: برخی از کاندیداها، رقبای خود را تخریب می‌کنند، هر کس با تخریب دیگران رأی بیاورد آن منصب شرعی نیست.

طه‌محمدی افزود: خواهش می‌کنم از کاندیداهای شورای روستا و شهر تا ریاست جمهوری، تقوای الهی را رعایت کنند تا هم خداوند، هم امام زمان (عج) و هم مقام معظم رهبری رضایت داشته باشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه نیاز امروز جامعه معرفت به امام زمان(عج) و تبعیت از ولایت است، گفت: فرمایش رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات فصل‌الخطاب است.

وی یادآور شد: امروز دشمنان با تبلیغات ضد دینی و ضد اسلامی شیعیان را تخریب می‌کنند که برای مقابله با این وضعیت، نیاز امروز جامعه بالا بردن معرفت نسبت به امام زمان(عج) و تبعیت از ولایت است.

وی تصریح کرد: دشمنان گام به گام تمام مسائل مربوط به آخرین حجت خدا را زیر سوال برده و انسان‌ها را دچار شک و شبهه می‌کنند که شیعیان باید آگاهی خود را در خصوص این توطئه‌ها بالا ببرند و بیش از پیش به این مسئله توجه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.