خرم آباد- امام جمعه موقت خرم آباد بیان کرد: هدف میان مدت دشمن، شکست اقتصادی ایران و نا امید کردن مردم است و هدف بلند مدت دشمن از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است و راه مقابله با دشمن پیروی از قانون و اجرای آن است.

هدف میان مدت دشمن، شکست اقتصادی ایران و نا امید کردن مردم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر ضمن تبریک ولادت امام عصر(عج) بیان داشت: ایجاد ناامنی هدف اول رژیم اشغالگر قدس است که در برخی کشورها موفق شدند اما به لطف امام زمان و وحدت مردم و وجود با برکت رهبری، موفق به ایجاد نا امنی در کشور ما نشدند اما به دنبال فتنه سازی از سخنان برخی افراد در داخل کشور هستند.

وی تاکید کرد: در این مقطع سرنوشت ساز و پیچ تاریخی نباید اجازه داد و سخنانی را به زبان راند که دشمن امیدوار شود.

وی خاطرنشان کرد:انتخابات امسال یک تفاوت با دوره‌های دیگر دارد،و در حقیقت انتخاب ریاست جمهوری انتخاب فرد نیست بلکه انتخاب مدیران کل کشور است و لذا از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه موقت خرم آباد به شاخص‌های فرد اصلح از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:شرکت در انتخابات یک ضرورت عقلی و شرعی است که در انتخابات باید دقت در شاخص‌ها و تفکر و تعقل در جمع بندی داشت.

وی شرکت در انتخابات را یک ضرورت عقلی و شرعی خواند و ادامه داد: باید دید چه کسی در مدیریت اجرایی توانمندتر است و آیا کسی که در طول شبانه روز چند بار زیر سرم می‌رود مدیر توانمندی است؟

وی داشتن برنامه مبارزه با تبعیض و بی عدالتی و توجه به اقتصاد مقاومتی و نیازهای کشور را از شاخص‌های کاندیداهای اصلح برشمرد و افزود:در انتخابات شوراها نیز باید به این سمت برویم که مسابقه بنز زدن و عکس گرفتن و فیگور گرفتن ، در رای جمع کردن تاثیر نداشته باشد.

متقی‌نیا به تعداد بالای نامزدهای انتخابات شورای شهر در خرم‌آباد اشاره و عنوان کرد:حالا که این قدر عاشقان به خدمت داریم اگر این همه هزینه نجومی در تبلیغات در دهستان‌های محروم و یا ۵ منطقه محروم خرم‌آباد هزینه می‌شد بهتر بود،و ای کاش این هزینه‌ها در راستای خدمت رسانی و کمک به محرومان انجام می‌شد نه در تبلیغات بی حساب و کتاب و گزاف.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.