کرمان- امام جمعه موقت کرمان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی فکر می‌کنند که انتخابات ایران می‌تواند به یک چالش تبدیل شود و همه تلاش خود را نیز به کار می‌برند، نقشه‌هایی را طراحی می‌کنند تا بتوانند به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

دشمن به دنبال تبدیل انتخابات به چالش است/کاندیداها در زمین دشمن بازی نکنند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان اظهار داشت: انتخابات طرح کوتاه‌مدت دشمن است و می‌خواهند فضای کشور را به سمت سال ۸۸ بکشانند و آن را بزرگ جلوه دهند.

وی طرح میان مدت دشمن را اقتصادی دانست و گفت: فشار اقتصادی و به رکود بردن اقتصاد ایران از اهداف دشمنان اسلامی ست تا عرصه را بر مردم ایران تنگ کنند تا به طرح بلند مدت خود برسند که همان سقوط نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت کرمان افزود: این طرح‌های برنامه‌ریزی شده را ملت ایران باید خنثی کنند و نخستین اقدام آنها باید حضور گسترده و پرشور در انتخابات باشد  تا با آگاهی و بصیرت یک نفر را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه هنوز در کشور ما این جا نیفتاده کسی که انتخاب شد از برنامه‌های دیگر کاندیداها استفاده کند و این به زیان جامعه و مردم ایران است به کاندیداهایی که در انتخابات پیروز نمی‌شوند، توصیه کرد: قانون را بپذیرید و در جبهه دشمن قرار نگیرند.

امام جمعه موقت کرمان به ناظران و مجریان انتخابات نیز گفت: در سلامت انتخابات دقت کنید و امانت‌دار رای مردم باشید و نیروهای امنیتی و انقلابی هوشیار باشند و کسانی را که ستون پنجم دشمن هستند و می‌خواهند امنیت انتخابات را به چالش بکشند با قاطعیت با آنها برخورد کنند تا اتفاقات شوم ۸۸ در کشور تکرار نشود.

عرب‌پور از کارگران معدن گلستان به عنوان شهدای اخیر گلستان یاد کرد و گفت: شهادت مظلومانه کارگرانی که کیلومترها در دل کوه رفته و به شهادت رسیده‌اند را تسلیت عرض می‌کنم.

وی در پایان به تفاهم‌نامه ۲۰۳۰ آموزش و پرورش با یونسکو اشاره و عنوان کرد: اجرای این تفاهم‌نامه یک نفوذ فرهنگی است و ارزش‌ها و اصول دین ما را مخدوش می‌کند و مسؤولان آن را پیگیری کرده و کسانی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند نیز باید پاسخگو باشند.

وی به روز نکبت در جهان اسلام پرداخت و گفت: سه‌شنبه هفته آینده روزی است که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت برخی از کشورهای مستکبر در خاورمیانه شکل گرفت و امروز از آن به عنوان روز نکبت نام می‌برند اما امروز بارزترین نکبت این است که سران برخی کشورهای منطقه صهیونیست‌ها را پذیرفته و کشورهای دیگر را دشمن می‌دارند که این اقدام محکوم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.