بوشهر- امام جمعه بوشهر در تشریح طرح ۲۰ ۳۰ یونسکو تصریح کرد: در پنتاگون یک طرح به جهت یکسان‌سازی آموزش و پرورش در جهان تصویب شد که تمام جهان آموزش و پرورش به سمت غرب‌گرایی و مدیریت جهانی امریکا پیش رود.

سند ۲۰۲۳۰ توسط وزارت دفاع آمریکا و پنتاگون مدیریت می شود
به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه این بندر با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با فرهنگیان افزود: بعضی از اسناد از جمله ۲۰۳۰ بدون سر و صدا تصویب می‌شود و الزام اجری آن در کشور حاصل می‌شود.
وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار برنامه تحمیلی جهان استکبار نمی‌روند ادامه داد: این طرح برای اولین بار در سال ۲۰۱۱  توسط اوباما امضاء و در کشورهای قطر و فرانسه از آن رونمایی شد و این گونه به کشورهای جهان القاء گردید که اگر می خواهید در جامعه جهانی باشید باید این سند اموزشی را اجرا کنید.

صفایی بوشهری با بیان اینکه در برخی از سندها، برنامه‌ریزی نفوذی و طرح‌های توطئه‌آمیز دشمنان مشاهده می‌شود گفت: برخی از اسناد دشمنان، بدون سروصدا در ایران تصویب کارگروهی برای  اجرای آن تشکیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر سند ۲۰۳۰ را از سندهای دشمنان برای اجرا در ایران نام برد و افزود: سند ۲۰۳۰ طراحی پنتاگون و ابلاغ یونسکو به جمهوری اسلامی ایران و تشکیل کارگروه تخصصی برای اجراء در کشور نشان از کرنش مسئولان ایران در مقابل استکبار جهانی است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ برای اجرا در آموزش و پرورش تصویب شده است گفت: وزارت آموزش و پرورش سند بنیادین تحول آموزش و پرورش که هزاران  ساعت با استفاده از متخصصان تصویب کرده  در اختیار دارد که سال‌ها است خاک می‌خورد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه سند بنیادین وزارت آموزش و پروش بسیار سند قوی و دارای قابلیت بالایی است تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ بسیار ضعیف است که محصول آن سکولاریزم کردن جامعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.