قزوین - نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین درخطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که درمسجدالنبی با حضورگسترده مردم برگزارشد اظهارداشت: انتحابات برای حل مشکلات کشور برگزار می شود و ما باید با بصیرت، آگاهی و مشارکت گسترده و باشکوه حماسه ای دیگر خلق کنیم.

باید به افرادی رای داد که درد کارگر و بیکاری را بفهمند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی  گفت: مردم با مشارکت گسترده در انتخابات حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و به کسی رای خواهند داد که کاخ نشین نباشد و درد بیکاری و فقر و استضعاف را بفهمد.

عابدینی بیان کرد: اگر در انتخابات حضور حماسی داشته باشیم دشمن را نا امید کرده و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: باید به کسانی رای دهیم که کاخ نشین نباشند و درد کارگر، مستضعف و بیکاری و نداشتن بیمه را بفهمد و آنها که در کاخ هستند و خانه های میلیاردی دارند نمی توانند درد مستضعف را درک کنند.

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: به کسانی رای می دهیم که از جنس خود ما باشند و راه عمر و عاص و معاویه و فرعون و نمرود را نروند و اگر امروز وزیری داریم که فرزندش وارد کننده پوشاک خارجی است ما مقصریم و باید در رایمان تجدید نظر کنیم.

عابدینی گفت: متاسفانه عده ای در میان روستاییان تبلیغ غلط کرده اند که اگر به فلانی رای ندهید دیگر از اعتبار و آبادانی خبری نیست اما روستاییان ما درک بالایی دارند و به این تبلیغات غیر اسلامی توجه نخواهند کرد.

امام جمعه قزوین افزود: مشارکت وسیع و همه جانبه مردم در انتخابات توام با بصیرت و آگاهی می تواند حماسه ای دیگر را در کشور رقم بزند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با انتقاد از کسانی که به قدرت نمایی موشکی کشور ایراد می گیرند گفت: یک عده نا آگاه از نشان دادن شهرک موشکی کشورمان برآشفته شدند و آن را زیرسوال بردند اما نمی دانند این کار را کردیم تا دشمن بترسد و سر جای خود بنشیند.

وی اضافه کرد: اسلحه و موشک را ساخته ایم تا اسراییل و آمریکا را به آتش بکشیم و قدرت دفاعی خود را بالا برده ایم تا کسی جرات تجاوز به کشورهای مسلمان را نداشته باشد.

آیت الله عابدینی گفت: امروز به نام روز نکبت نامیده شده و از زمانی که جمهوری اسلامی تثبیت شده، سید حسن نصرالله بپاخاسته و مردم غزه، لبنان احساس قدرت کرده اند شمارش معکوس برای نابودی رژیم اسراییل آغاز شده است.

وی اضافه کرد: به گفته رهبری تا ۲۵ سال آینده به لطف الهی هیچ اثری از اسراییل نخواهد بود و ما با موشک هایی که داریم و برخی قادرند در یک دقیقه این رژیم را نابود کنند امیدواریم این زمان بسیار کوتاهتر از این مدت باشد.

خطیب جمعه قزوین در ادامه بیان کرد: متاسفانه مسئولانی داریم که اوباما را مودب و باهوش می دانند  و به فکر مستضعفان جهان نیستند در حالی که امروز باید گفت ما دو قطبی ایمان و کفر، مستضعف و مستکبر را داریم ولی مردم اجازه نمی دهند در مسیر استکبار حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: حق نداریم مستکبران را به بازی بگیریم زیرا آنها در مقابل ائمه و انبیا ایستاده اند ولی ما تا زنده ایم در برابر کفر و استکبار و ظالم ایستادگی می کنیم.

خطیب جمعه قزوین در ادامه با تبریک روز سرباز گمنام اظهارداشت: در شرایطی که اطراف کشور را داعش و تروریست ها گرفته اند به پاس خدمات ارزشمند سربازان گمنام اطلاعات امروز امنیت بالایی در کشور حاکم است و هیچ نیرویی قادر نیست این آرامش را بر هم بزند.

وی در خصوص لغو قانون کاپیتولاسیون گفت: با ایستادگی امام در برابر این قانون توحش راه نفوذ استکبار در کشور گرفته شد اما امروز هم برخی کارها به صورت پنهانی در کشور انجام می شود که نگران کننده است.

عابدینی تصریح کرد:سند ۲۰۳۰ یک کاپیتولاسیون فرهنگی است که می خواهند هم جنس بازی و مسائل غیراخلاقی را در مدارس ما آموزش دهند و بنیان خانواده و اعتقادات دینی را از ریشه نابود کنند که با هوشیاری رهبری جلوی آن گرفته شد.

وی اضافه کرد: این سند را مخفیانه امضاء کرده اند اما در انتخابات تکلیف خود را با این افراد مشخص می کنیم و کسانی که با ذائقه قرآنی، اهل بیت و ملت ما هماهنگ نیستند را انتخاب نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه خطبه های نماز اظهارداشت: کسانی که مردم را از جنگ  می ترسانند می خواهند به ذلت تن دهند و راه شیطان را می روند و در مسیر استکبار گام براشته اند.

وی بیان کرد: ملت ایران با فرهنگ دینی خود از جنگ هراسی ندارد و اجازه نخواهد داد که کافران و تروریست ها و استکبار بر سرنوشتش حاکم شوند و هرگز تن به ذلت نخواهد داد و با فرهنگ دینی و جهاد از کشور خود دفاع می کند و از جنگ نیز ترسی ندارد.

امام جمعه قزوین با تبریک میلاد خجسته نیمه شعبان هم گفت: هر چند فرهنگ جامعه نسبت به گذشته و قبل از انقلاب بسیار فرق کرده اما هنوز آماده حضور حضرت نشده ایم اما بارقه های آن در جهان نیز دیده می شود و امیدواریم خودرا مهیای حضور کنیم تا جهان پر از عدل و قسط شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.