تبریز-امام جمعه تبریز با بیان اینکه در انتخابات شوراها آنگونه که قانون مدنظر دارد، توجه نشده و از این رو در تعیین صلاحیت دقت لازم صورت نگرفته است اظهار داشت: مردم بدانند که اگر متدین، اهل حجاب و دین هستند و در انتخابات شرکت نکنند، افراد بی‌تفاوت به خون شهدا و اسلام سر صحنه آمده و کشور را نابود خواهند کرد.

افرادی در شوراها صلاحیت گرفتند که صالح نیستند/آرای مردم امانت است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) بیان کرد:متاسفانه در شورا افرادی صلاحیت گرفته‌اند که صالح نیستند و از این رو از تمام مردم و خطه آذربایجان می‌خواهیم با دقت لازم افرادی که متدین، پاکدامن، مایه آبروی شهر خواهند بود را انتخاب کنند و مبادا با کوچک‌ترین غفلت افرادی شورا را در دست بگیرند که سوابق و صلاحیت خوبی ندارند و به هیچ معیار و شیونات اسلامی معتقد نیستند.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان افراد فتنه‌گر و مخالف اسلام را در شورای نگهبان رد صلاحیت کرده‌اند، تصریح کرد: قطعاً مردم نیز با آگاهی افرادی که با ایران اسلامی مشکل دارند را انتخاب نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان متذکر شد: شورای نظارت باید بدانند که آرای مردم امانت الهی است و در آرای مردم نباید غفلتی باشد، امید است هیچ‌گونه کوتاهی و بی‌دقتی پیش نیاید زیرا این خیانت به کشور و مردم است.

آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات در دانشگاه امام حسین  (ع) فرمودند که کاندیداها باید در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ایستاده و به فکر معیشت مردم باشند و تسلیم خواسته‌های دشمن نشوند، تاکید کرد:نامردها باید اهداف و برنامه‌های در زمینه پیشرفت اقتصاد کشور و حل مشکلات خود مردم داشته باشند.

وی به بیانات دیگر رهبر فرزانه انقلاب در خصوص جنجال‌های گسترده‌ در زمینه موشک‌های ایران و دستاوردهای هوایی و موشکی اشاره کرد و افزود: ایشان فرموده‌اند که ما موشک دقیق در کشور داریم و اهداف مورد نظر را با دقت بالا مورد هدف قرار می‌دهد که با قدرت این توانمندی افزایش خواهیم داد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همچنین با یادآوری حماقت دشمنان در سال ۸۸ تاکید کرده‌اند که کشورهای خارجی، ایران را با کشورهای چند صدهزار نفری اشتباه گرفتند که در مقابل  با دیوار مقتدر مردمی روبه‌رو شدند و البته ایشان توصیه‌های زیادی به نیروهای امنیتی کرده‌اند که هرکسی بخواهد در امنیت انتخابات خلل ایجاد کند، قطعاً سیلی خواهد خورد.

وی تاکید کرد: از طرف مردم غیور آذربایجان به مقام معظم رهبری اطمینان می‌دهیم که هشدارها، رهنمودهای دلسوزانه و حکیمانه برای مردم آذربایجان مطاع بوده و مردم به طور گسترده و آگاهانه در انتخاب اصلح و امام زمان(عج) پسند شرکت خواهند کرد و فرمایشات ایشان را مو به مو انجام خواهند داد.

آیت الله شبستری در بخش دیگران خطبه‌ها با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان گفت: بین بعثت و ظهور شباهتی وجود دارد ولی تفاوت‌هایی هم هست، وقتی پیامبر اکرم (ص) مبعوث شدند با غربت بود و در مکه و مدینه رخ داد و این بعثت فراگیر نشد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه ظهور امام زمان (عج) شباهتی به بعثت پیامبر دارد ولی طول امامت ایشان با بعثت فرق دارد، تاکید کرد:ایشان ابتدا با ۳۱۳ نفر کابینه را تشکیل خواهند داد و سپس فراگیر خواهد شد و یک مذهب با یک پرچم به اهتزاز در خواهد آمد.

وی افزود: حاکمیت امام زمان (عج) به گونه‌ای خواهد بود که امنیت جهانی شده و اسلام دین یکتا در جهان خواهد بود.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: تمام مذاهب معتقد هستند که فردی برای نجات بشریت خواهد آمد، کتب شیعه بسیار در این زمینه سخن گفته‌اند و پیشوایان دینی در فرمایشات خود صریحاً به ظهور اشاره کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.