بیرجند- کارشناس مذهبی و استاد حوزه ودانشگاه گفت: دشمنان می‌خواهند از مسیرفحشا، بی بندو باری وبی حیایی جامعه اسلامی را نابود کنند.

دشمنان می‌خواهند از مسیرفحشا وبی حیایی جامعه اسلامی را نابود کنند

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید میرباقری پیش از ظهر جمعه در جشن روز نیمه شعبان که در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: فضای مجازی امروز خانواده‌ها را متلاشی می‌کند و یکی از رموز متلاشی شدن جامعه متلاشی شدن خانواده در جامعه است.

کارشناس مذهبی و استاد دانشگاه گفت: فتنه آینده، فتنه کف خیابان و آتش زدن سطل زباله نخواهد بود زیرا برخی در این فتنه می‌خواهند به مردم بگویند جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سال توان خوشبخت کردن مردم را ندارد.

حجت الاسلام میرباقری افزود: فتنه بزرگ این است که به جوانان بگویند هر سال وضعیت اقتصادی بدتر از گذشته می‌شود وباید نظام اسلامی تغییر کند در حالی افراد که در جامعه مسئولیت برعهده دارند، عرضه نداشته و نمی‌توانند کارها را به درستی انجام دهند.

وی بیان داشت: چطور می‌توانیم به دانش هسته ای برسیم اما نمی‌توانیم موتور خودروی کم مصرفی را تولیدکنیم این امر نشان می‌دهد که ما نخواستیم کاری را انجام دهیم و تفکری که بگوید، ما نمی‌توانیم فرهنگ، سیاست، اقتصاد جامعه را نابود می‌کند.

کارشناس مذهبی گفت: کسی که عرضه کار کردن ندارد ومی‌داند که نمی‌تواند کاری را انجام دهد، چرا آن کار را بر عهده می‌گیرد، که این همان مصداق بارز بی تقوایی است.

میرباقری افزود:  اگر جامعه دارای تجهیزات قوی داشته اما اراده ای پولادین نداشته باشد، تا دلهای جامعه با خدا ارتباط برقرارکند، آن جامعه نمی‌تواند کاری انجام دهد، و جامعه امروز با چالش معنویت رو به رو است و جامعه ما امروز آلوده گناهانی است که جز استغفار راه برگشتی ندارد.

وی بیان داشت: برخی از افرادی که امروز باید راه را به آنها نشان دهیم راهبری جامعه را می‌کنند که این نشان می‌دهد گرد وغبار گناه در جامعه چشمها را می‌بندد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.