زاهدان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان در خطبه های این هفته بیان کرد: مردم ما باید تلاش کنند با تحقیق درباره نامزدها و شناخت نقطه نظرات آنها، گزینه اصلح را انتخاب کنند.

مناظره بهترین روش شناخت کاندیداها است/کاندیداها صداقت به خرج دهند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله عباسعلی سلیمانی با تاکید بر ضرورت توجه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گفت: نامزدها باید در سخنرانی و مناظره با صداقت با مردم مواجه شوند و از وعده‌های تبلیغاتی پرهیز کنند.

وی گفت: توجه دقیق به مناظرات از بهترین روش‌های شناخت نامزدها و نقطه نظرات آنها است که می‌تواند کمک زیادی به قضاوت صحیح مردم در انتخاب گزینه اصلح داشته باشد؛ مردم باید پس از انتخاب اصلح در روز انتخابات با حضور گسترده خود برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: همه نامزدها باید در سخنرانی و مناظره با صداقت با مردم مواجه شوند و از وعده‌های تبلیغاتی پرهیز کنند.

آیت‌الله سلیمانی خاطرنشان کرد: همه نامزدها باید بهبود وضعیت اقتصادی کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر رفاه حال ملت ایران و اعتلای کشور را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات برای استحکام کشور و نظام ضروری است و قدرت کشور ما را در عرصه بین‌المللی بالا می‌برد؛ از این رو باید هر کدام از ما سهم خود را در قبال کشور ادا کنیم و برای برگزاری پرشور انتخابات تلاش کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی صحیح, درباره ویژگی‌های فرد اصلح گفت: پایبندی به آرمان‌های انقلاب، برخورداری از روحیه استکبارستیزی، مقاوم بودن در برابر فشارهای دشمن، ساده‌زیستی، پرهیز از اشرافی‌گری و اعتقاد به توانمندی‌های درون مرزها از ویژگی‌های فرد اصلح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.