سومین و آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری امروز با حضور ۶ کاندیدا برگزار می‌شود. این مناظره با موضوع اقتصادی راس ساعت ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد.

قالیباف: هر طرح اقتصادی منافع ۴ درصدی‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد/ رئیسی: مردم می‌خواهند بدانند دولت در این ۴سال چه‌کار کرده است

**۱۴:۵۵ اسحاق جهانگیری به‌عنوان اولین کاندیدای ریاست جمهوری وارد سازمان صدا و سیما و معاونت سیما شد.

جهانگیری در بدو ورود به صدا و سیما ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج)، گفت: مناظره‌ها طوری طراحی شده تا بیشتر از اینکه دوستان برنامه‌ها و عملکردشان بگویند بیشتر مسابقه‌ای در گفتن و وعده‌ها است. از کاندیداها هنوز برنامه ویژه‌ای ندیدم و امیدوارم در این مناظره به بخشی از برنامه مورد نظر اشاره شود.

وی افزود: مردم توجه دارند که برنامه، شعار نیست و راه رسیدن به هدف باید مشخص شود. منایع باید مشخص شود هر حرفی که گفته می‌شود تیم کارشناسی و هدف آن مشخص شود و الان به این بخش توجه نشده و امیدوارم در این مناظره سوم که اقتصادی است، دوستان شفاف برنامه‌های‌شان را بگویند و شعارها را در سخنرانی‌هایشان بگویند.

جهانگیری در پاسخ به این سوال که این مناظره را جدی‌تر می‌دانید یا مناظره دوم را؟ اظهار داشت:‌ من این مناظره  را جدی‌تر می‌دانم.

** ۱۵:۰۹ سید مصطفی هاشمی طبا به عنوان دومین کاندیدا وارد سازمان صدا و سیما شد.

هاشمی‌طباء در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر سه مناظره مهم است، گفت: اما مناظره سوم حکم فینال را دارد.

وی درباره برنامه‌های خود در جهت ایجاد اشتغال، ادامه داد: مطالبی که بنده تاکنون مطرح کرده‌ام تماماً در جهت استقلال کشور بوده است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: همواره در صحبت‌های خود به دنبال عزت و سربلندی کشور بوده‌ام.

هاشمی‌طباء افزود: به موازات حفظ استقلال و سربلندی کشور، باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مشکلات کشور بود.

** ۱۵:۱۸ سید مصطفی میرسلیم به عنوان سومین کاندیدای ریاست جمهوری وارد سازمان صدا و سیما شد.

میرسلیم در بدو ورود به صدا و سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مناظره امروز مهمتر است یا مناظرات قبلی، گفت: گرفتاری امروز ما مسئله اشتغال است، به خصوص اشتغال جوانان و به نظر می‌رسد از نظر کلی این مناظره از مناظره‌های قبلی بهتر است.

میرسلیم درباره برنامه‌هایش برای ایرانیان خارج از کشور، اظهار داشت: برنامه‌ای که تاکنون در سوابق کاریم انجام داده‌ام را ادامه خواهم داد.

** ۱۵:۲۶ محمدباقر قالیباف به عنوان چهارمین کاندیدا وارد صدا و سیما شد.

قالیباف در بدو ورود به سازمان صدا و سیما برای سومین مناظره انتخاباتی با بیان اینکه هر سه جلسه مناظره مهم است، گفت: در جلسه دوم من پیشنهادی داشتم و هزینه آن را هم در همین هفته پرداختم. پیشنهادم این بود که نامزدها دارایی خودشان را به اطلاع مردم برسانند، اما برخی اعضای کابینه به آن واکنش نشان دادند.

وی افزود: خطاب من البته به نامزدها بود، هر طرح اقتصادی منافع ۴ درصدی‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد و به همین دلیل با هر تصمیمی که به نفع تولیدکنندگان گرفته شود، آنها نگران می‌شوند.

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز موضوع بحث ما اقتصادی است و مهمترین چالش کشور است، امیدوارم کسی به حاشیه نرود و به این موضوع بپردازند.

** ۱۵:۳۷ سید ابراهیم رئیسی به عنوان پنجمین کاندیدای ریاست جمهوری وارد صدا و سیما شد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک نیمه شعبان، در پاسخ به سوالی درباره اینکه به نظر شما کدامیک از مناظره‌ها از مناظره‌های قبلی مهمتر است، گفت: همه مناظره‌ها مهم هستند.

وی ادامه داد: اما با توجه به اینکه مناظره امروز درباره بحث اقتصادی است، مردم ایران به دنبال این هستند که بدانند دولت در ۴ سال گذشته چه اقدامی انجام داده و کاندیداها نیز در این حوزه چه برنامه‌هایی دارند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه حوزه اقتصاد امروز یکی از دغدغه‌های مهم مردم است، افزود: امروز کارخانجاتی داریم که تعطیل شده‌اند و حوزه اقتصاد با بحث فقر و محرومان و کارگران و اقشار مختلف که در حوزه تولید فعال بوده‌اند و تولیدشان تعطیل شده، ارتباط دارد.

** ۱۵:۵۳ حسن روحانی به عنوان آخرین کاندیدای ریاست جمهوری وارد سازمان صدا و سیما شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.