کرج- نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج با انتقاد از نحوه رفتار برخی کاندیداها بیان کرد: آقایان در برخورد و رفتارشان تجدیدنظر کنند زیرا مردم ما در بحث انقلاب و ارزش‌های آن باکسی چه در داخل و چه در خارج تعارف ندارند همچنین دشمنان اگر جرات تعرض دارند امتحان کنند تا مزه سیلی را که رهبر فرمود را بچشند.

کاندیداها در رفتارشان تجدید نظر کنند/مردم در بحث ارزش های انقلاب با احدی شوخی ندارند
به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه امنیت ملی فقط شامل مسائل فرهنگی نمی‌شود، گفت: امنیت ملی شامل مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هم می‌شود بنابراین اگر مثلاً در به‌کارگیری نیروها و تائید افراد برای مسئولیت‌های کلان و نیمه کلان از فتنه گران و وابسته‌های آن‌ها استفاده شود این به خطر انداختن امنیت ملی است.

خطیب جمعه کرج گفت: امروز وقتی هیئت قانونی نظارت بر انتخابات استان که وظیفه‌اش حفظ و صیانت از انتخابات است برخلاف قانون مسلم و مصوب که هیچ فتنه‌گری نباید تائید شود آن‌ها را تائید می‌کند و فتنه گران و کسانی که پرونده روشنی در فتنه دارند همان کسانی که در مجلس نامه نوشتند و امضا کردند و رهبری را به خوردن جام زهر تشویق کردند آیا این کار اقدام علیه امنیت ملی نیست؟

وی بابیان اینکه شوراها مهم است که اگر مهم نبود این‌همه برای ورود به آن دست‌وپا نمی‌زدند تا به جایگاه شورا برسند، افزود: برخی از این تأییدیه‌ها بعضاً شائبه تبانی دارد که گفتند این را تائید کنید تا ما فلانی را رد کنیم مواردی را خود بنده مطلع هستم.

وی در بخش دیگری به مسئله راه و بیراهه اشاره کرد و گفت: امروزه در مسائل کشور راه و بیراهه یعنی انقلابی و غیرانقلابی، کسی که ولایتمداران در مسیر امام شهدا قدم برمی‌دارد و برای حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش می‌کند درراه است و غیر این بیراهه.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان البرز مصداق به بیراهه رفتن یعنی کشیده شدن دیوار، دیوار بلند نارضایتی و شکاف طبقاتی و دیوار زیرا گذاشتن امنیت ملی و فاصله گرفتن از ارزش‌های الهی دیوار خدمت‌رسانی کم‌رنگ همراه با منت، دیوار اشرافی گری و به رخ کشیدن داشته‌ها، همان‌جایی که محرومان فراموش می‌شوند و مسئولان با باندبازی و قبیله گرایی انتخاب می‌شوند استقلال مردم به خطر می‌افتد و عرصه بر مردم تنگ می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.