سفیر ایران در لوبلیانا با اشاره به استقرار یک شعبه اخذ رأی در این شهر برای ایرانیان مقیم اسلوونی، از آمادگی این سفارتخانه برای برگزاری دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

آمادگی سفارت ایران در اسلوونی برای برگزاری دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری

 به گزارش «قدس آنلاین»،  مراسم بزرگداشت نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) شامگاه جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ با حضور اعضای سفارت، دانشجویان، ایرانیان مقیم و خانواده‌هایشان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار شد.

در این مراسم، مرتضی درزی رامندی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلوونی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد فرخنده منجی عالم بشریت (عج)، بر اهمیت مفاهیم «منجی، غیبت، انتظار، و هدف و فلسفه انتظار» تاکید کرد.

سفیر کشورمان در اسلوونی با اشاره به روایات و احادیث گهربار از امام زمان (عج)، به ذکر احادیثی از آن حضرت پرداخت.

رامندی در خاتمه همچنین با اشاره به شور و اشتیاق ایرانیان مقیم اسلوونی برای حضور در پای صندوق رأی و شرکت در رأی گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، انجام تمهیدات و آمادگی لازم را از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا برای برگزاری این انتخابات در کشور اسلوونی در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ خاطرنشان کرد.    

اضافه می‌شود که همگام با ملت غیور ایران و همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در سراسر میهن اسلامی،  روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برابر با ۱۹ ماه می ۲۰۱۷ میلادی از ساعت ۸:۰۰ صبح لغایت ۶:۰۰ بعدازظهر، این انتخابات در کشور اسلوونی در شعبه اخذ رأی مستقر در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا به نشانی Tolstojeva Ulica ۸, ۱۰۰۰ Ljubljana برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.