سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی به کاروان مسئولان دولتی در ایالت بلوچستان پاکستان که به کشته و مجروح شدن ده‌ها تن انجامید را محکوم و با دولت، ملت و بازماندگان این جنایت ابراز همدردی کرد.

 به گزارش «قدس آنلاین»،  بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی به کاروان مسئولان دولتی در ایالت بلوچستان پاکستان که به کشته و مجروح شدن ده‌ها تن انجامید را محکوم و با دولت، ملت و بازماندگان این جنایت ابراز همدردی کرد.

بهرام قاسمی اظهار داشت: گسترش فزاینده اقدامات تروریستی و بی ثباتی کل منطقه طراحی و دسیسه بدخواهانی است که منافع خود را در ناامنی کشورهای اسلامی تعریف و از گسترش آن سود می‌برند.  

قاسمی تاکید کرد: همان گونه که بارها اعلام داشته‌ایم، مبارزه با این پدیده شوم با شعار و گفتار و کلام صرف میسر نخواهد شد و ریشه‌کن ساختن آن به یک اراده و عزم جدی و اقدام موثر و در چارچوب همکاری همگانی و تلاش آنانی که به جدّ قصد مبارزه با این فجایع بشری را دارند، نیازمند است.  

قاسمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به طور مکرر در مورد این وضعیت دشوار، خطرناک و رو به فزونی در برخی کشورهای همسایه هشدار داده و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری مشترک اعلام داشته و اعتقاد راسخ دارد که نمی‌توان در یک استاندارد چندگانه و در ائتلاف‌های کاملا سیاسی با مروجین واقعی ترور و خشونت، به این اقدامات ضد بشری خاتمه داد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.