بجنورد-رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: بر اساس آمار اعلام شده از اداره کل ثبت احوال، شمار واجدان رأی دادن در استان در انتخابات بیست و نهم اردیبهشت ماه ۶۴۷ هزار و ۶ نفر اعلام شده است.

۶۴۷ هزار نفر در خراسان شمالی واجد شرایط رای دادن هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ایرانی تصریح کرد: بر این اساس، ۱۹ هزار و ۵۵۶ از مجموع واجدان یادشده را افراد رای اولی تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان بجنورد تعداد واجدین اخذ رای ۲۲۶ هزار و ۵۴۹ نفر هستند و ۶هزار و ۸۵۱ نفر رای اولی خواهند بود.

وی همچنین تعداد کل واجدان رای در شهرستان شیروان را ۱۲۰ هزار و ۲۳۳ نفر و تعداد رای اولی های این شهرستان را ۳ هزار و ۶۲۲ نفر اعلام کرد و افزود: در اسفراین نیز ۹۶هزار و ۸۸۸ نفر واجد رأی دادن و ۲هزار و ۹۲۳ نفر هم رأی اولی هستند.

ایرانی ادامه داد: بر اساس آمار اعلامی، در شهرستان مانه و سملقان ۷۲ هزار و ۸۸۵ نفر و در راز و جرگلان ۴۳ هزار و ۵۷۰ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و تعداد رأی اولی های این دو شهرستان نیز به ترتیب، ۲هزار و ۲۵۴ نفر و هزار و ۳۱۸ نفر است. به گفته این مقام مسئول، در شهرستان گرمه، ۱۸هزار و ۶۵۸ واجد رأی و ۵۵۰ رأی اولی هستند و در شهرستان جاجرم هم ۲۷هزار و ۷۷۷ واجد شرایط رأی و ۸۳۱ نفر رأی اولی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان فاروج نیز ۴۰هزار و ۴۴۶ نفر واجد شرایط  هستند که هزار و ۲۰۷ نفر آن ها برای نخستین بار رأی می دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.