نماینده باشگاه ویارئال اسپانیا که برای تماشای بازی پرسپولیس با الوحده امارات در ورزشگاه آزادی حضور داشت، با نیت دیگری به تهران آمده بود.

پشت پرده حضور نماینده ویارئال در تهران چه بود/ بیرانوند بازی خورد!

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بیرانوند بعد از بازی پرسپولیس و الوحده موضوع جالبی را بازگو کرد. او گفت نماینده ویارئال در ورزشگاه آزادی بوده و او را زیر نظر داشته است. این باشگاه اسپانیایی امسال نتایج خوبی در لالیگا گرفته و طبیعتا مشغول تدارک برای فصل بعد است.

جمله بیرانوند نشان می داد ویارئال اگر هم رویش نظر داشته باشد، در حد بررسی اولیه بوده و اگر قرار باشد این دروازه بان به اسپانیا برود، باید بیشتر و بیشتر زیر ذره بین باشد. ولی ماجرای ویارئال و نماینده اش، جالب بود. ناتان قبادی فردی که با چهره های معروف دنیا ارتباط نزدیکی دارد و در گذشته ستاره های سابق فوتبال دنیا و لالیگا را به ایران آورده است، برای دایر کردن یک مدرسه فوتبال نماینده ویارئال را به ایران آورد.

با دعوت قبادی، این فرد به تماشای بازی پرسپولیس و الجزیره هم رفت. قبادی قبل از بازی به بیرانوند گفت خوب بازی کند چراکه نماینده این باشگاه در آزادی است و به دنبال گلر هستند.

بیرانوند هم این حرف ها را کاملا جدی گرفت و گفت ویارئال او را می خواهد و نماینده اش در آزادی حضور داشته است! اما جالب اینجاست که در نهایت این فرد مهدی طارمی را برای باشگاهش پسندید و روی خوشی به بیرانوند نشان نداد. گلر اول تیم ملی در آن مسابقه عملکرد ضعیفی داشت و روی گل دوم الوحده اشتباه فاحشی کرد. او روی گل اول حریف هم هیچ واکنشی نشان نداد و مثل تماشاگران فقط تماشاچی بود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.