نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: سپاه پاسداران هیچگاه از اصول انقلابی خود تعدی نکرده و در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد.

سپاه هیچگاه در انتخابات دخالت نخواهد کرد/ در حوزه امنیت انتخابات ماموریت خود را با تمام وجود انجام می‌دهیم

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت الاسلام و المسلمین «علی سعیدی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی آرام و بدون تنش گفت: در حوزه امنیت انتخابات ماموریتی که بر عهده سپاه گذاشته شده با تمام وجود آن را انجام می‌دهیم همانگونه که قبل از این هم همین گونه بوده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند؛ نسبت به برگزاری انتخاباتی گسترده باید همت گماشت، افزود: قطعا انتخابات گسترده و با شکوه پشتوانه نظام محسوب شده و سطح مقبولیت را ارتقا داده و می‌تواند بستری برای پیشبرد اهداف نظام در آینده باشد.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به فضاسازی تبلیغاتی دشمنان در خصوص دخالت سپاه پاسداران در انتخابات گفت: رسانه‌های معاند با فضاسازی‌های تبلیغاتی که دارند به دنبال القای این هستند که سپاه پاسداران در انتخابات دخالت دارد، در حالی که سپاه پاسداران هیچگاه از اصول انقلابی خود تعدی نکرده و بر همین اساس نیز هیچگاه در انتخابات دخالت نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد.

وی افزود: ما فقط معیارها را برای پاسداران و بسیجیان می‌گوییم و همانطوری که می‌دانیم پاسداران همواره طرفدار اصول ارزشی هستند و براساس همین معیارها نیز رای می‌دهند و این به معنای دخالت در انتخابات نیست چرا که این به معنای حرکت درست در چارچوب اصول و موازین است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.