سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخاب زمان مناسب برای مناظره نماینده‌ها مستلزم اینست که این برنامه در ساعاتی باشدکه با برنامه‌های تبلیغاتی سایر نامزدها همپوشانی نداشته باشد و با توجه به حضور ۶ نفر یک زمان ۶ ساعته برای این مناظره نیاز است.

برای انجام مناظره نماینده نامزدها دنبال زمان مناسبی هستیم تا با برنامه‌های سایر نامزدها همپوشانی نداشته باشد

 به گزارش «قدس آنلاین»،  سیداحسان قاضی زاده هاشمی درباره زمان برگزاری مناظره نماینده  نامزدها بیان کرد: برای مناظره نماینده نامزدها، مصوبه کمیسیون تبلیغات را داریم و در حال برنامه ریزی برای انجام این برنامه هستیم.

وی ادامه داد: ما برای انجام مناظره نماینده نامزدها دنبال زمان مناسبی هستیم تا بتوانیم جدول پخش مناسبی را برای آن پیش بینی کنیم.
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری افزود: انتخاب زمان مناسب برای مناظره نماینده‌ها مستلزم اینست که این برنامه در ساعاتی باشدکه با برنامه‌های تبلیغاتی سایر نامزدها همپوشانی نداشته باشد و با توجه به حضور ۶ نفر یک زمان ۶ ساعته برای این مناظره نیاز است.
قاضی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: برای برگزاری مناظره نماینده نامزدها باید زمانی را انتخاب کنیم که در ساعت پرمخاطب تلویزیون و بدون همپوشانی باسایر برنامه‌های تبلیغاتی خودنامزدها صورت بگیرد.
وی تاکیدکرد: برای این مناظره به هیچ یک از ستادهای نامزدها نامه نگاری و مکاتبه‌ای مبنی بر معرفی نماینده نکرده ایم و هیچ نامه‌ای را از ستاد نامزدها دریافت نکرده ایم مبنی بر معرفی و یا عدم معرفی به این دلیل که ما بایستی این برنامه را به صورت رسمی به آن‌ها معرفی می‌کردیم و بعد پیرو آن از آن‌ها نماینده‌ای را تقاضا می‌کردیم.
سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این عدم نامه نگاری برای معرفی نامزدها به این علت بود که ما باید ابتدا این موضوع را در صداوسیما به لحاظ جدول پخش زمانی مناسب و عدم همپوشانی با برنامه‌های تبلیغاتی دیگر هم تنظیم کنیم اگر این زمان حاصل شد، قطعا این برنامه ریزی هم صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.