یزد - دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: با رصد دقیق فضای مجازی، به مرتکبین تخلف در این فضا تذکرو هشدار داده خواهد شد و در صورت اصرار به تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

فضای مجازی در سیطره و رصد دقیق قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، علی اکبر شمس در سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی استان یزد اظهارداشت: تاکنون ۶ پرونده تخلف انتخاباتی در دستگاه قضایی تشکیل شده است که با رسیدگی دقیق بر اساس مستندات و ادله جرم ، برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت.

وی به ضرورت تأمین فضای مناسب برای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: شهرداری فضاهایی را برای تبلیغات آماده کرده است که با تعداد زیاد نامزدهای شوراهای شهر، نیاز به فضای مناسب بیشتر برای تبلیغات احساس می شود.

این مقام قضایی،تعامل مسئولان متولی در نظارت و برگزاری انتخابات در استان یزد را خوب و سازنده توصیف کرد و گفت: همه برای برگزاری یک انتخابات سالم ، با شکوه و دشمن شکن تلاش می کنند.

وی تلاش برای پیشگیری از هرگونه تنش و حاشیه را در دوران تبلیغات انتخاباتی مهم و ضروری دانست و افزود : حضور و یا عدم حضور برخی چهره های سیاسی  از خارج استان ؛ از طریق شورای پیشگیری  از وقوع جرم استان و شورای تأمین تصمیم گیری می شود تا مبادا حضور افراد حاشیه ساز، آرامش مردم شهر را تحت الشعاع قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.