بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند حرفه‌ای سارقان منازل با هشت فقره سرقت خبر داد.

باند حرفه ای سارقان منازل با هشت فقره سرقت منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف منزل تحت عنوان مامور و چند فقره سرقت به عنف درسطح استان و شهرستانهای تابعه در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انجام اقدامات چهره نگاری باراهنمایی شکات پرونده ،خاطرنشان کرد: مأموران با استفاده از ظرفیت سامانه یcch و اداره اطلاعات جنایی ۴ نفر متهم به هویت معلوم استخراج که با رویت تصاویر نامبردگان از سوی شکات مورد شناسایی قرار گرفت.

 سردارمظاهری تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از استان‌های شمال شرق کشور ماموران با اخذ نیابت قضایی به آن استان عزیمت و در یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده موفق به دستگیری پنج نفر متهم شدند.

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بیسیم و دستبند قلابی که در امر سرقت تحت عنوان معمول مورد استفاده قرار می‌گرفت به همراه سیم چین که طلاهای مالباختگان با آن بریده می‌شد کشف و ضبط گردید.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته متهمان صراحتا به سرقت به عنف منزل و سرقت یک دستگاه خودرو و همچنین ۶ فقره سرقت به عنف در شهرستان های تابعه اعتراف کردند.

 به گفته سردار مظاهری با توجه به تردد سارقان در استان‌های البرز تهران به ویژه شهرستان های کرج و ورامین احتمال ارتکاب سرقت‌های مشابه در این استان‌ها متصور است.

 فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان تأکید کرد: از شهروندان انتظار می‌رود تا منازل و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند و در صورت مشاهده این گونه موارد سریعامراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.